ville du være glad for ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du være glad for julepynt i julegave?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.203 visninger
57 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Fru Hansen

Hej
vi sidder og snakker i min dagplejegruppe om hvad børnene skal lave i år som julegave til forældrene.
En har foreslået at børnene laver nogle malede julepynt sager til juletræet.
Og nu kan vi ikke blive enige om hvorvidt man kan give julepynt/juletræspynt i julegave. Så det må i gæve tøser da lige kunne svare på.

Derudover vil jeg da også gerne lige høre om i har fået nogle gode hjemmelavede julegaver fra jeres børn. Måske har du en god ide vi kan bruge.

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Silas&Mille

Fru Hansen skriver:

Hej
vi sidder og snakker i min dagplejegruppe om hvad børnene skal lave i år som julegave til forældrene.
Og nu kan vi ikke blive enige om hvorvidt man kan give julepynt/juletræspynt i julegave. Så det må i gæve tøser da lige kunne svare på.

Derudover vil jeg da også gerne lige høre om i har fået nogle gode hjemmelavede julegaver fra jeres børn. Måske har du en god ide vi kan bruge.

Jeg ville blive glad hvis vi får julepynt af ungerne (igen i år)

Sidste år fik vi en fin hvid julekulge med et lille billede af Silas på.
Vores DP'er havde printet et lille ovalt billede og klistret det på en julekugle med dekopage (staves) lim.

Den er SÅ fin og vi håber vi får en igen i år  

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Jeg tror det var en herinde der havde lavet den fineste perleskål med sin datter, og jeg synes bare den var alt for skøn (og jeg har ikke engang børne endnu )

Her er opskriften, men har desværre ikke et billede af den

Perleskål

-den laves ved at du tænder ovnen på 200 gradere 

-så tager du et lidtfast skål/fad (hvad form du vil ha, det skal bare kunne tåle at gå i ovnen) kommer madolie i og smøre den godt.

-så kommer du perler i ind til den er dækket (tjek for huller) så kommer du den i ovnen ca 10 -15 min (hold øje med ovnen) 

-perlerne begynder at smelte sammen. så tager du den ud (husk den er MEGET varm)

- lader den køle af (evt hvis formen ikke har været smurt så godt kan den løsnes lidt i kanten (forsigtig) ) tørre den af for olie/vaske den af for olie...sådan laver du den..

Anmeld

23. oktober 2012

K&S

Ja, helt sikkert...! Det ville være hyggeligt med hjemmelavet børne-julepynt på træet 

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Prøvede lige at Google perleskål og der kommer masser af diy op på det... Den her viser det meget godt

http://www.wooz.dk/?page_id=2611

Anmeld

23. oktober 2012

2babygirls

Fru Hansen skriver:

Hej

Ærlig talt så er jeg glad og stolt for alt hvad min datter laver til os.
Sidste år fik vi en glasplade til at sætte et bloklys på, og så havde Madeleine malet på det.

Anmeld

23. oktober 2012

L&V

Fru Hansen skriver:

Hej

Jeg har stemt blankt for i bund og grund vil jeg hellere at min datter får mere kvalitetsted med dagpleje moderen end at de skal sidde og lave gaver. men når det er sagt ville jeg blive glad for alt hvad hun laver så længe jeg kan se det er fra hendes hånd

Anmeld

23. oktober 2012

Monski

Jeg ville blive super glad!
Første jul Anthon gik i dp, fik vi en gipsafstøbning af Anthon hånd i julegave, og sidste år havde de malet på nole klinker som så blev sat i en ramme. Begge ting er vi blevet så glade for!

Anmeld

23. oktober 2012

FruStolpe

Fru Hansen skriver:

Hej

Jeg ville blive glad uanset hvad min pode havde lavet. Om så det var en grandkogle derlige var samlet op af jorden

Anmeld

23. oktober 2012

Lone Jakobsen

som en anden skriver så ville jeg blive glad for alt hvad mine børn kom hjem med

her i dagplejen malede børnene med tekstil maling på forklæder sidste år. nogle af dem nåede også at lave fod eller håndaftryk i ler.

i år får forældrene den fineste biiiiiiiiiiiib

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.