ville du være glad for ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Gardenia

Ja, jeg er ligeså forelsket i min dreng, som alle andre mødre er i deres børn. Han kunne komme hjem med et søm i en lort og jeg ville elske den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

An&Jo

Så længe mit barn selv havde lavet det ville jeg blive glad for det, om det er en 7 kantet skål, en malet bordskåner eller lignende så ville jeg blive glad for noget mit barn havde lavet til mig

Anmeld

23. oktober 2012

Faith

Lone Jakobsen skriver:

som en anden skriver så ville jeg blive glad for alt hvad mine børn kom hjem med

her i dagplejen malede børnene med tekstil maling på forklæder sidste år. nogle af dem nåede også at lave fod eller håndaftryk i ler.

i år får forældrene den fineste biiiiiiiiiiiib

Det var nogle super gaver sidste år! Vi glæder os meget til at se hvad du/i har fundet på dette år

Anmeld

23. oktober 2012

TbCp

I dagplejen har min datterlavet krus, malet på med nogle tusser - en til far og en til mor... de er SÅ fine og min kop er yndlingen herhjemme

De har også malet på indkøbsnet.

I børnehaven har de lavet perleskåle og en lille lysestage med spejl bagpå og en glasplade foran som de så havde malet på.

Vi laver hvert år gaver til bedsteforældrene selv sammen med ungerne, i år bliver det grydelapper der bliver malet på.

Anmeld

23. oktober 2012

piap

tarkoflen skriver:

Jeg tror det var en herinde der havde lavet den fineste perleskål med sin datter, og jeg synes bare den var alt for skøn (og jeg har ikke engang børne endnu )

Her er opskriften, men har desværre ikke et billede af den

Perleskål

-den laves ved at du tænder ovnen på 200 gradere 

-så tager du et lidtfast skål/fad (hvad form du vil ha, det skal bare kunne tåle at gå i ovnen) kommer madolie i og smøre den godt.

-så kommer du perler i ind til den er dækket (tjek for huller) så kommer du den i ovnen ca 10 -15 min (hold øje med ovnen) 

-perlerne begynder at smelte sammen. så tager du den ud (husk den er MEGET varm)

- lader den køle af (evt hvis formen ikke har været smurt så godt kan den løsnes lidt i kanten (forsigtig) ) tørre den af for olie/vaske den af for olie...sådan laver du den..

Det var mig  og her har du billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Gardenia skriver:

Ja, jeg er ligeså forelsket i min dreng, som alle andre mødre er i deres børn. Han kunne komme hjem med et søm i en lort og jeg ville elske den

Anmeld

23. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Undskyld!! - jeg har stemt forkert! Jeg læste ikke indlægget og troede, det var købt julepynt a la Georg Jensen og hvem der nu ellers laver den slags - og det ville jeg ikke sætte så stor pris på at få - men hjemmelavet pynt fra egne børn er da et hit! 

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

piap skriver:

Det var mig  og her har du billedet

Ja det var præcis den

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

Fru Hansen skriver:

Hej
vi sidder og snakker i min dagplejegruppe om hvad børnene skal lave i år som julegave til forældrene.
En har foreslået at børnene laver nogle malede julepynt sager til juletræet.
Og nu kan vi ikke blive enige om hvorvidt man kan give julepynt/juletræspynt i julegave. Så det må i gæve tøser da lige kunne svare på.

Derudover vil jeg da også gerne lige høre om i har fået nogle gode hjemmelavede julegaver fra jeres børn. Måske har du en god ide vi kan bruge.

På forhånd tak for hjælpen

Ej undskyld, jeg stemte før jeg havde læst debatten  Ja, jeg ville elske hjemmelavet julepynt fra mit barn. Hvis min mor derimod gav mig noget julepynt købt i butik ville jeg nok blive lidt skuffet, for så skulle det jo alligevel snart  pilles ned, og jeg er ikke dne store pynter. Men hjemmelavet fra børnene er altid velkommen! 

Anmeld

23. oktober 2012

MortilElias2010

Ja bestemt! Blev nok så rørt forrige og sidste år da vi pakkede vores julegaver op fra Elias han havde lavet i dagplejen. Hun havde taget nogen nissebiledder af vores børn og så lagt dem i plastik, bundet en rød sløjfe på og med hang så Elias hænger på juletræet hvert år uanset hvor vi er - da vi tager dem med. I år skal vi være hos mine forældre, næste år håber vi at samle hele familien - begge sider her på Regnbuegården. 

Sidste år havde hun lavet hånd og fodaftryk som så var blevet smeltet så de kom ud i miniformat og kunne sættes på magneter til køleskabet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.