ville du være glad for ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Gardenia

Mor og meget mere skriver:

Og det værste er at det ville vi jo

"Naaaaaaarj skat har du lavet den helt selv" og op på hylden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Bshizzle

Jeg kom til at trykke NEJ.. Men fik ikke læst andet end overskriften før jeg stemte.. 

Men jeg ville elske jule ting/pynt af mine børn i gave 

Anmeld

23. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Gardenia skriver:

Og det værste er at det ville vi jo

"Naaaaaaarj skat har du lavet den helt selv" og op på hylden

Nu er mine børn 19, 15 og 14 år - så nej, den ville IKKE gå her! 

- ikke længere, i hvert fald... 

Anmeld

23. oktober 2012

DLM

det ville jeg sidste år fik vi krus som Magnus havde farvet på fra hans dp

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

Mor og meget mere skriver:

Nu er mine børn 19, 15 og 14 år - så nej, den ville IKKE gå her! 

- ikke længere, i hvert fald... 

Nej, det ville være lidt af en falliterklæring hvis de kom hjem med sådan en omgang.. her er drengen 2½, jeg ville elske den til smadder

Anmeld

23. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Fru Hansen skriver:

Hej
vi sidder og snakker i min dagplejegruppe om hvad børnene skal lave i år som julegave til forældrene.
En har foreslået at børnene laver nogle malede julepynt sager til juletræet.
Og nu kan vi ikke blive enige om hvorvidt man kan give julepynt/juletræspynt i julegave. Så det må i gæve tøser da lige kunne svare på.

Derudover vil jeg da også gerne lige høre om i har fået nogle gode hjemmelavede julegaver fra jeres børn. Måske har du en god ide vi kan bruge.

På forhånd tak for hjælpen

Så længe det er fra mine børn, ville jeg blive glad selvom det var en sandkage...

Hvad med perleskåle? (Nok mest til dem der er kommet over og stoppe alting i munden.)
Min søn synes det var rigtig hyggeligt at sidde og sætte dem i skålene

Man tænder ovnen på 200 grader.
Man tager nogle ildfaste skåle, og smøre dem med lidt madolie. (Så hænger perlerne ikke fast, plus så bliver perlerne som regel siddende)
Derefter propper man dem ind i ovnen et par minutter til man selv synes de er smeltet sammen. (Man skal holde godt øje for lige pludselig går det stærkt)

Så lader man dem køle af og tager dem ud af de ildfaste skåle...

lidt billeder.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2012

Lone Jakobsen

Faith skriver:

Det var nogle super gaver sidste år! Vi glæder os meget til at se hvad du/i har fundet på dette år

tak skal du have

Anmeld

24. oktober 2012

crille

Da jeg var 6 lavede jeg et hjerte i trylledej, jeg malede det rødt og der blev malet årstal på. Det har alle år hængt på min mors juletræ og da jeg flyttede hjemmefra og selv skulle pynte op, fik jeg allernådugst lov til at få det med. Det er så simpelt og billigt at lave, men jeg elsker det.  

Anmeld

24. oktober 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis det var noget vores søn havde siddet og brugt tid og energi på af julepynt så ja ville jeg være glad for at få det i gave

Anmeld

24. oktober 2012

Fru Hansen

Månsson skriver:

Jeg har stemt blankt for i bund og grund vil jeg hellere at min datter får mere kvalitetsted med dagpleje moderen end at de skal sidde og lave gaver. men når det er sagt ville jeg blive glad for alt hvad hun laver så længe jeg kan se det er fra hendes hånd

Tak for dit svar.

Jeg forstår godt hvad du mener omkring kvalitetstid. Men der kan også være kvalitetstid i at lave gaver
Vi går netop meget op i at det er børnene der laver gaverne og at processen er lige så god som målet Derfor bruger vi også en del tid på at finde de rigtige gaver at lave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.