ville du være glad for ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Rebecca55

Jeg ville også blive glad for julepynt...

Men har set i panduro hobby en rigtig fin ide med perler. Man tager en kageform, en stjerne, hjerte eller hvad man nu har smør den med olie ligger den på bagepladen og fylder perler i, hvorefter den kommer i ovnen. Så sættes der snor i så den kan komme op og hænge. De er super søde. Men du kan se dem på deres hjemmeside er jeg sikker på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Benjamins'mor

Hov hihi. Stemte inden at læse teksten.

Hvis det var fra familie, så nej, så ville jeg ikke blive glad, medmindre jeg havde ønsket det selvfølgelig.

Var det fra min søn, som han havde lavet i julegave i dagplejen ville jeg blive glad. Det er jo noget personligt og specielt ens børn har lavet til en.

Men jeg ville blive glad for alt min søn har lavet.

Anmeld

25. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det ville jeg helt bestemt. Jeg elsker vores juletræ som er pyntet med gammel, lånt og nyt julepynt. I sær det jeg selv har lavet som barn synes jeg er fantastisk. Sidste år lavede børnene juleperleplader som vi hængte på vores juletræ.

Anmeld

25. oktober 2012

Silas&Mille

Nord skriver:

Sejt.. vil nemlig selv til og kreere en julekugle til min kommende datter tænker en julekugle med hendes navn i små dekorations sten eller som du nu nævner med billede smart.

Her kommer lige et par billeder af den fine julekugle.

De blev ikke så gode, men håber det er til at se ideen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2012

MKuhr

Silas&Mille skriver:

Her kommer lige et par billeder af den fine julekugle.

De blev ikke så gode, men håber det er til at se ideen

Hvor er det en fin julegave skøn ide

Anmeld

25. oktober 2012

4xGreve

Fru Hansen skriver:

Hej
vi sidder og snakker i min dagplejegruppe om hvad børnene skal lave i år som julegave til forældrene.
En har foreslået at børnene laver nogle malede julepynt sager til juletræet.
Og nu kan vi ikke blive enige om hvorvidt man kan give julepynt/juletræspynt i julegave. Så det må i gæve tøser da lige kunne svare på.

Derudover vil jeg da også gerne lige høre om i har fået nogle gode hjemmelavede julegaver fra jeres børn. Måske har du en god ide vi kan bruge.

På forhånd tak for hjælpen

Fra ungerne så vil jeg helt sikkert blive glad uanset hvad de disket op med! De sidder og bruger tid og energi på det og lægger meget af dem selv i det.! Jeg elsker at få hjemmelavet gaver af mine børn!

og ja julepynt de selv har lavet gør da bare næste jul endnu mere personligt! Jeg har fået glas, glas skåle, snapse glas, hendes hænder i gips i en ramme osv. Som hun selv har malet på og det er noget af det mest betydningsfulde jeg ejer! 

Anmeld

25. oktober 2012

Silas&Mille

Nord skriver:

Hvor er det en fin julegave skøn ide

Elsker den også

Vi håber sådan at vi får en igen i år

Anmeld

25. oktober 2012

Ciss

Klart JA!

Vi fik julepynt af vores pige, det ene af årene, hvor hun gik i VS. Det var tørrede appelsinskiver, som børnene havde limet glitter på, og så var der trukket et tyndt silkebånd igennem, så man kunne hænge det på træet. Det er simpelthen så fint og har været på træet hvert år siden. Vanvittig flot, når lyset skinner igennem appelsineskiven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.