ville du være glad for ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

JulieE

Det synes jeg er en super god gave. det er da hyggeligt at have et stykke julepynt, man kan tage frem år efter år og tænke på, at det lavede lille duller i dagplejen  God idé 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Fenja09

Har stemt JA, for selvfølgelig kan man give julepynt i julegave - det fineste ved at få julepynt fra ens børn er, at det bliver taget frem hvert eneste år og hængt på træet - og det nyder børnene også.

Jeg er sådan set ligeglad med hvad vores Alberte kommer hjem med, så længe hun har hygget sig

/Fenja

Anmeld

23. oktober 2012

MKuhr

Silas&Mille skriver:

Jeg ville blive glad hvis vi får julepynt af ungerne (igen i år)

Sidste år fik vi en fin hvid julekulge med et lille billede af Silas på.
Vores DP'er havde printet et lille ovalt billede og klistret det på en julekugle med dekopage (staves) lim.

Den er SÅ fin og vi håber vi får en igen i år  

Har du et billede af den fine jule kugle?

Anmeld

23. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja da! 

Theas dp har både lavet gips hånd aftryk, julekalender lys og bagt pebbernøder, som de fik med hjem i et hjemme malet glas. Vi har også fået et fint maleri med hånd og fodaftryk på. 

Så har thea også lavet en hånd og fod engel, som hun så havde tegnet på. Man tegner rundt om en fod på et stykke pap, så tegner du rundt om begge hænder. Klipper dem ud og limer dem sammen, sådan at hænderne er limet på hælen af foden, så de ligner vinger. Så fint! 

I år der laver thea juletræes ophæng som hun har malet på til alle bedsterne! Rema har sådan en pakke med 2 forskellige små ophæng i og små bøtter maling til 20 kr. Det er da også lidt smart... Vh stine

Anmeld

23. oktober 2012

Dinna88

Jeg gav selv hæklet julepynt til hele svigerfamilien sidste år. De blev SÅ glade! 

Anmeld

23. oktober 2012

130312

Vil nok blive stolt og glad, ligemeget hvad han kommer hjem med 

Anmeld

23. oktober 2012

ekebiv

Jeg ville også blive glad for hvad som helst men julepynt ER bare en brandgo idé. Det kommer frem hvert år og det er vildt hyggeligt at finde frem sammen med ungerne når de er blevet større. Vi har både en pude med håndaftryk på, lys der er malet på, sæbedispenser der er malet på og et andet billede med håndaftryk. Sidste jul læste jeg om en herinde der ville lave/havde fået en plastik julekugle til juletræet med børnenes håndaftryk på, dét synes jeg lyder fint :-)

Anmeld

23. oktober 2012

carinabj

Først og fremmest ja, det ville være så hyggeligt med julepynt fra børnene.

Jeg har været med til at lave små magneter af krympeplast. Der bliver klippet et håndaftryk ud af krympeplast, som barnet så selv maler. efter det har været en tur i ovnen og er krympet, limes en magnet bagpå.

Ellers har jeg lavet grydelapper hvor børnene maler på den ene side og der så kommer hånd- el. fodaftryk på den anden side.

Det er begge ting, som bliver brugt i dagligdagen, og som man kan nyde hver dag... men samtidig bliver det måske også lidt mere specielt, når det er noget som kun kommer frem til jul )

Anmeld

23. oktober 2012

Faith

Om jeg så fik et stykke papir med 2 kuglepensstreger på ville jeg blive glad. Bare at se deres reaktion når jeg åbner noget de har kreeret er en gave i sig selv. Så glæder mig til juleaften!

Anmeld

23. oktober 2012

booster_88

Hvis det er noget mit barn har lavet så jah.

Vi fik det første år dean gik i dagpleje, et hånaftryk som var støbt i sådan noget hvis halløj som lige var sat på et lærred, arj den gave elsker jeg virkelig. Og ville virkelig tude hvis den gik i stykker, den værdsætter jeg virkelig.

Ellers har vi fået et indkøbsnet han har malet på, og et krus han har tegnet på.

Fra børnehaven har vi fået et gammelt konserves glas, hvor de har ladet ham kaste en masse glimmer på et stykke papir med lim, lamineret det, og lagt dobbet så glasset kunne stå inden i så det blev en fyr fads stage.

Bliver glad for alt min trold har lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.