Fik lov til at se den smukkeste lille baby til NF skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

MorDk

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Så er jeg ligesom dig. Min kæreste tager også alting meget mere som det kommer. Men ok, han var da alligevel også nervøs til TS.

Mange tak! 

Det var min kæreste også, men ikke lige så bekymret som mig

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

så skal jeg bare lære at bruge anglesound... Det er bare den der forhøjning på "bagsiden" der opfanger hjertelyden ikke?

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Ja du gjorde! Jeg var ved at sende dig en pb, men blev forstyrret af et venindeopkald

Nu skal det bare gå lige så godt i jeres næste forsøg!

Jeg tænker pige, og min kæreste tænker dreng, men det er jo også 50/50 for hvem der har ret

Jeg ved ikke om det passer det der med, hvilken puls frekvens baby har, men skanningsdamen sagde at den lå på 157, men har ikke tjekket endnu om hvor den skulle ligge i forhold til køn

Det bliver spændende at se hvem af jer der har ret
Hele familien sagde jeg ventede en pige, jeg mente selv en dreng, og se hvem der havde ret

Synes det lyder lidt skørt med hjertefrekvensen, men kan da godt være det er rigtigt

Anmeld

25. oktober 2012

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, så har vi i dag fået lov til at se det mest fantastiske lille barn, der ligger og vokser fint inde i min mave fik en risikovurdering på 1:9000 på downs og se to andre var meget bedre!

Den lå og hoppede rundt, men ville helst ikke ligge så nakkefolden kunne måles, så hun måtte lige få den til at vende sig...

Jubiiii hvor var det bare stort og nu synes jeg det er lidt fjollet, at jeg var så nervøs!

Min termin blev flyttet en enkelt dag, så nu hedder den 29/4

Ihh kan slet ikke vente med at se vores lille bøf igen, og det får vi lov til lige inden jul, sikke da en gave

Tak for de der har været for os i dag

Dejlig update fra Jer

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Det bliver spændende at se hvem af jer der har ret
Hele familien sagde jeg ventede en pige, jeg mente selv en dreng, og se hvem der havde ret

Synes det lyder lidt skørt med hjertefrekvensen, men kan da godt være det er rigtigt

Jeg satser på at jeg selv har ret, så der er et eller andet over den der kvindelige intution men jeg bliver ovenud lykkelig ligemeget hvad der gemmer sig derinde

Jeg læste et eller andet sted, at en JM havde holdt lidt øje med det, og at det tit var rigtigt men selvfølgelig slet ikke tit nok til at det er sikkert!

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

Nadia&Daniel skriver:

Dejlig update fra Jer

Tusind tak og ja det var rigtig dejligt!

Godt at du fandt nogle lækre ting i Salling

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg satser på at jeg selv har ret, så der er et eller andet over den der kvindelige intution men jeg bliver ovenud lykkelig ligemeget hvad der gemmer sig derinde

Jeg læste et eller andet sted, at en JM havde holdt lidt øje med det, og at det tit var rigtigt men selvfølgelig slet ikke tit nok til at det er sikkert!

He he, det er jo lidt fedt at kunne sige at man havde ret

Bliver spændende at se hvad der gemmer sig derinde

Skal I til en kønssskanning, eller venter i og ser om det kan ses til MD?

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

He he, det er jo lidt fedt at kunne sige at man havde ret

Bliver spændende at se hvad der gemmer sig derinde

Skal I til en kønssskanning, eller venter i og ser om det kan ses til MD?

Vi venter til MD min kæreste er godt nok noget utålmodig, men når han kender en dato for det, så hjælper det

Han er som en 5 årig juleaften, han kan slet ikke vente med at pakke gaver op og heller ikke denne kæmpe gave vi skal til skanning den 17/12 så det bliver en tideligt julegave, ligegyldigt hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Vi venter til MD min kæreste er godt nok noget utålmodig, men når han kender en dato for det, så hjælper det

Han er som en 5 årig juleaften, han kan slet ikke vente med at pakke gaver op og heller ikke denne kæmpe gave vi skal til skanning den 17/12 så det bliver en tideligt julegave, ligegyldigt hvad der gemmer sig derinde

Hvor dejligt Så kan du lige nå ud at købe lidt tøj i den rette farve inden jul

Vi ventede også til MD, var lidt spændende, og manden så det med det samme, da skanneren blev sat på. sygeplejersken nåede slet ikke at sige noget Men hun syntes lige at hun blev nødt til at være sikker på at han havde ret, så det blev det første der blev kigget efter (nok mest fordi manden var sikker på en pige, så han lød temmelig overrasket )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.