Fik lov til at se den smukkeste lille baby til NF skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

tarkoflen

Snehund skriver:

Jubiiii! Tillykke - hvor er det bare SKØNT!

Hæ, hæ - min ville heller ikke ligge "rigtigt" og da h*n endelig lagde sig til rette faldt h*n i søvn . Det var bare så sjovt og sødt. Sygeplejersken måtte vække h*n flere gange ved at "ryste" min mave. Det så virkelig kært ud. Så lå det lille vidunder der med hænderne op foran hovedet og puttede sig - spjæt, spjæt

Glæder mig også allerede til at se den lille igen

Vores lille lå også med hænderne oppe ved hovedet men spjættede en del, lignede lidt den havde hikke på et tidspunkt for den lavede sådan nogle sjove spjæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Snehund

Vores lille lå også med hænderne oppe ved hovedet men spjættede en del, lignede lidt den havde hikke på et tidspunkt for den lavede sådan nogle sjove spjæt

Ih, så nuser

Elsker bare at se, når h*n bevæger sig Er blevet scannet 3 gange (en akut, en selvbetalt TS og NF) - og der har været sjove spjæt og bevægelser hver gang, det er så fantastisk at kigge på. Skal virkelig tage mig sammen for ikke at blive scannings-afhængig

Hørte I også hjertelyd? Det gjorde vi - også en stor oplevelse, synes jeg.

Glæder mig så meget til jeg kan begynde at mærke liv.

Jeg har termin d. 20/4 - det blev rykket fra 27/4 til NF - så det er også lige omkring samme tidspunkt som dig og et par stykker af de andre søde kvinder herinde. SPÆNDENDE at følges.

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Snehund skriver:

Ih, så nuser

Elsker bare at se, når h*n bevæger sig Er blevet scannet 3 gange (en akut, en selvbetalt TS og NF) - og der har været sjove spjæt og bevægelser hver gang, det er så fantastisk at kigge på. Skal virkelig tage mig sammen for ikke at blive scannings-afhængig

Hørte I også hjertelyd? Det gjorde vi - også en stor oplevelse, synes jeg.

Glæder mig så meget til jeg kan begynde at mærke liv.

Jeg har termin d. 20/4 - det blev rykket fra 27/4 til NF - så det er også lige omkring samme tidspunkt som dig og et par stykker af de andre søde kvinder herinde. SPÆNDENDE at følges.

Det er så stort at se den spjætte

Jeg har været til to TS skanninger, første fordi vi har fået hjælp og den anden fordi jeg begyndte at bløde... Men begge gange var jeg ikke ret langt henne, kun 7+2 og 7+6 og der var det bare en lille spunk og der kunne man "kun" se hjerteblink

Ja vi hørte også hjertelyd og der ud over så er jeg så heldig at mordk herfra har doneret sådan en dims, så man selv kan høre hjertelyd herhjemme, så den skal jeg til at lære at bruge, så vi ind imellem kan høre den

Ja vi er nogle stykker herinde med termin i april, det er super hyggeligt

Det bliver fedt at mærke den, det glæder jeg mig også helt vildt til, meeen der går nok nogle uger endnu!

Anmeld

23. oktober 2012

Miss Kat

Åååhh hvor dejligt. 

Det er lidt sjovt at følge med i alle jer som lige har været til NF. Jeg halter lidt bagefter, da vi først skal til NF om en uge, men hold op hvor jeg glæder mig og at læse et indlæg som dette, hjælper ikke på det! 

Stort tillykke! 

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Åååhh hvor dejligt. 

Det er lidt sjovt at følge med i alle jer som lige har været til NF. Jeg halter lidt bagefter, da vi først skal til NF om en uge, men hold op hvor jeg glæder mig og at læse et indlæg som dette, hjælper ikke på det! 

Stort tillykke! 

Ja det var fantastisk

Kan godt forstå du glæder dig! Jeg kunne næsten ikke holde det ud i går! Synes det var så svært at være tålmodig! Jeg havde helt ondt i maven over det, for jeg var bare så nervøs for at alt ikke var som det skulle være... Men de bekymringer blev jo heldigvis gjort til skamme

Hvor langt er du henne, efter beregningerne når du skal til skanning?

Og tusind tak, jeg glæder mig til din glædes opdatering i næste uge

Anmeld

23. oktober 2012

Nessie

Det var jo dét jeg sagde

Dejligt at læse at det hele gik som det skulle, og der ligger sådan en fin lille én og spjætter derinde

Har du nogen fornemmelse af hvilket køn det er?

Anmeld

23. oktober 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Ja det var fantastisk

Kan godt forstå du glæder dig! Jeg kunne næsten ikke holde det ud i går! Synes det var så svært at være tålmodig! Jeg havde helt ondt i maven over det, for jeg var bare så nervøs for at alt ikke var som det skulle være... Men de bekymringer blev jo heldigvis gjort til skamme

Hvor langt er du henne, efter beregningerne når du skal til skanning?

Og tusind tak, jeg glæder mig til din glædes opdatering i næste uge

Nej jeg kender godt den følelse der... Da vi skulle til TS fik jeg det fysisk dårligt af nervøsitet før vi skulle ind... og som du selv skriver, føler man sig lidt dum bagefter, for der var jo ingen grund til at være så bekymret. Men det ved man jo bare ikke før bagefter og puha hvor er der altså mange skrækscenarier at tænke igennem. -Så jeg skal nok igennem samme nervøsitet igen om en uge.

Jeg er 12+4 når vi skal til scanning på tirsdag.   Jeg håber på en lige så dejlig oplevelse som I havde i dag. 

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Det var jo dét jeg sagde

Dejligt at læse at det hele gik som det skulle, og der ligger sådan en fin lille én og spjætter derinde

Har du nogen fornemmelse af hvilket køn det er?

Ja du gjorde! Jeg var ved at sende dig en pb, men blev forstyrret af et venindeopkald

Nu skal det bare gå lige så godt i jeres næste forsøg!

Jeg tænker pige, og min kæreste tænker dreng, men det er jo også 50/50 for hvem der har ret

Jeg ved ikke om det passer det der med, hvilken puls frekvens baby har, men skanningsdamen sagde at den lå på 157, men har ikke tjekket endnu om hvor den skulle ligge i forhold til køn

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Nej jeg kender godt den følelse der... Da vi skulle til TS fik jeg det fysisk dårligt af nervøsitet før vi skulle ind... og som du selv skriver, føler man sig lidt dum bagefter, for der var jo ingen grund til at være så bekymret. Men det ved man jo bare ikke før bagefter og puha hvor er der altså mange skrækscenarier at tænke igennem. -Så jeg skal nok igennem samme nervøsitet igen om en uge.

Jeg er 12+4 når vi skal til scanning på tirsdag.   Jeg håber på en lige så dejlig oplevelse som I havde i dag. 

Jeg er nok desværre sådan en der er god til at bekymre mig unødigt... Min kæreste synes jeg bekymre mig lige rigeligt, men sådan er jeg vist bare indrettet! Men så er det dejligt at få modbevist sine bange anelser!

Det skal nok blive lige så fantastisk for jer om en uge, det er jeg sikker på jeg skal i hvert fald nok alt hvad jeg kan

Anmeld

23. oktober 2012

LMX

Hvor dejligt. Tillykke med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.