Fik lov til at se den smukkeste lille baby til NF skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

tarkoflen

Faith skriver:

Kæmpe stort tillykke med jeres lille vidunder!

Tusind tak det var den mest fantastiske baby hvis du spørger forældrene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Hvor dejligt, det er bare den bedste skanning af dem alle synes jeg! Kæmpe tillykke.

Den var så god, og hendes sygeplejersken der skannede mig var bare så sød og fortalte om alt hvad hun så

Anmeld

23. oktober 2012

Faith

tarkoflen skriver:

Tusind tak det var den mest fantastiske baby hvis du spørger forældrene

Selvfølgelig da!!!!!

Dejligt at alt er som det skal være.

Anmeld

23. oktober 2012

christina92

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, så har vi i dag fået lov til at se det mest fantastiske lille barn, der ligger og vokser fint inde i min mave fik en risikovurdering på 1:9000 på downs og se to andre var meget bedre!

Den lå og hoppede rundt, men ville helst ikke ligge så nakkefolden kunne måles, så hun måtte lige få den til at vende sig...

Jubiiii hvor var det bare stort og nu synes jeg det er lidt fjollet, at jeg var så nervøs!

Min termin blev flyttet en enkelt dag, så nu hedder den 29/4

Ihh kan slet ikke vente med at se vores lille bøf igen, og det får vi lov til lige inden jul, sikke da en gave

Tak for de der har været for os i dag

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

christina92 skriver:

Anmeld

23. oktober 2012

Karla

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, så har vi i dag fået lov til at se det mest fantastiske lille barn, der ligger og vokser fint inde i min mave fik en risikovurdering på 1:9000 på downs og se to andre var meget bedre!

Den lå og hoppede rundt, men ville helst ikke ligge så nakkefolden kunne måles, så hun måtte lige få den til at vende sig...

Jubiiii hvor var det bare stort og nu synes jeg det er lidt fjollet, at jeg var så nervøs!

Min termin blev flyttet en enkelt dag, så nu hedder den 29/4

Ihh kan slet ikke vente med at se vores lille bøf igen, og det får vi lov til lige inden jul, sikke da en gave

Tak for de der har været for os i dag

Stort tillykke med den voksende spir!

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Karla skriver:

Stort tillykke med den voksende spir!

Tusind tak

Anmeld

23. oktober 2012

Kay

dejlig dato  det er mine forælcrex bryllups dag  og dejligt tal

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Kay skriver:

dejlig dato  det er mine forælcrex bryllups dag  og dejligt tal

Den perfekte dag til vores lille baby

Blev også rigtig glad for tallene, selvom hun ikke var meget for at sige dem jeg måtte love at jeg ikke ville sammenligne med andres tal

Anmeld

23. oktober 2012

Snehund

Jubiiii! Tillykke - hvor er det bare SKØNT!

Hæ, hæ - min ville heller ikke ligge "rigtigt" og da h*n endelig lagde sig til rette faldt h*n i søvn . Det var bare så sjovt og sødt. Sygeplejersken måtte vække h*n flere gange ved at "ryste" min mave. Det så virkelig kært ud. Så lå det lille vidunder der med hænderne op foran hovedet og puttede sig - spjæt, spjæt

Glæder mig også allerede til at se den lille igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.