Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Faith skriver: Kæmpe stort tillykke med jeres lille vidunder!
Kæmpe stort tillykke med jeres lille vidunder!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nielsen80 skriver:Hvor dejligt, det er bare den bedste skanning af dem alle synes jeg! Kæmpe tillykke.
tarkoflen skriver: Tusind tak det var den mest fantastiske baby hvis du spørger forældrene
Tusind tak det var den mest fantastiske baby hvis du spørger forældrene
Selvfølgelig da!!!!!
Dejligt at alt er som det skal være.
tarkoflen skriver: Ja som overskriften siger, så har vi i dag fået lov til at se det mest fantastiske lille barn, der ligger og vokser fint inde i min mave fik en risikovurdering på 1:9000 på downs og se to andre var meget bedre!Den lå og hoppede rundt, men ville helst ikke ligge så nakkefolden kunne måles, så hun måtte lige få den til at vende sig...Jubiiii hvor var det bare stort og nu synes jeg det er lidt fjollet, at jeg var så nervøs! Min termin blev flyttet en enkelt dag, så nu hedder den 29/4 Ihh kan slet ikke vente med at se vores lille bøf igen, og det får vi lov til lige inden jul, sikke da en gave Tak for de der har været for os i dag
Ja som overskriften siger, så har vi i dag fået lov til at se det mest fantastiske lille barn, der ligger og vokser fint inde i min mave fik en risikovurdering på 1:9000 på downs og se to andre var meget bedre!Den lå og hoppede rundt, men ville helst ikke ligge så nakkefolden kunne måles, så hun måtte lige få den til at vende sig...Jubiiii hvor var det bare stort og nu synes jeg det er lidt fjollet, at jeg var så nervøs! Min termin blev flyttet en enkelt dag, så nu hedder den 29/4 Ihh kan slet ikke vente med at se vores lille bøf igen, og det får vi lov til lige inden jul, sikke da en gave Tak for de der har været for os i dag
christina92 skriver:
Karla skriver:Stort tillykke med den voksende spir!
dejlig dato det er mine forælcrex bryllups dag og dejligt tal
Kay skriver: dejlig dato det er mine forælcrex bryllups dag og dejligt tal
Jubiiii! Tillykke - hvor er det bare SKØNT!
Hæ, hæ - min ville heller ikke ligge "rigtigt" og da h*n endelig lagde sig til rette faldt h*n i søvn . Det var bare så sjovt og sødt. Sygeplejersken måtte vække h*n flere gange ved at "ryste" min mave. Det så virkelig kært ud. Så lå det lille vidunder der med hænderne op foran hovedet og puttede sig - spjæt, spjæt
Glæder mig også allerede til at se den lille igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128