Fik lov til at se den smukkeste lille baby til NF skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, så har vi i dag fået lov til at se det mest fantastiske lille barn, der ligger og vokser fint inde i min mave fik en risikovurdering på 1:9000 på downs og se to andre var meget bedre!

Den lå og hoppede rundt, men ville helst ikke ligge så nakkefolden kunne måles, så hun måtte lige få den til at vende sig...

Jubiiii hvor var det bare stort og nu synes jeg det er lidt fjollet, at jeg var så nervøs!

Min termin blev flyttet en enkelt dag, så nu hedder den 29/4

Ihh kan slet ikke vente med at se vores lille bøf igen, og det får vi lov til lige inden jul, sikke da en gave

Tak for de der har været for os i dag

Stort tillykke med den fine skanning!

Og velkommen i april-terminsgruppen! Skynd dig, at få dig skrevet på terminslisten (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

tarkoflen

M (: skriver:

Stort tillykke med den fine skanning!

Og velkommen i april-terminsgruppen! Skynd dig, at få dig skrevet på terminslisten (:

Tusind tak jeg aner faktisk ikke hvad de der terminsgrupper går ud på, men måske jeg skal give det et forsøg

Anmeld

23. oktober 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Tusind tak jeg aner faktisk ikke hvad de der terminsgrupper går ud på, men måske jeg skal give det et forsøg

Hihi, du skal i hvet fald være velkommen.. Vi er allerede mange søde piger derovre (hvis jeg selv skal sige det..).. 

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Hihi, du skal i hvet fald være velkommen.. Vi er allerede mange søde piger derovre (hvis jeg selv skal sige det..).. 

Hi hi ja det er jeg ikke i tvivl om

Hvad bruger du den til?

Anmeld

23. oktober 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Hi hi ja det er jeg ikke i tvivl om

Hvad bruger du den til?

Jamen til at snakke med andre piger, der er ca. lige så langt som mig.. F.eks. om hvordan man har det, nervøsitet op til NF, glæder, sorger, forberedelser og fordelen er, at vi alle har ca. lige længe til termin..

Og det er jo en god blanding af første og flegangsmødre..

Derudover kunne det være, at man var heldig at blive veninder med nogle søde piger med jævnaldrende babyer, som man har lyst til at ses med irl..

Anmeld

23. oktober 2012

Tulle83

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, så har vi i dag fået lov til at se det mest fantastiske lille barn, der ligger og vokser fint inde i min mave fik en risikovurdering på 1:9000 på downs og se to andre var meget bedre!

Den lå og hoppede rundt, men ville helst ikke ligge så nakkefolden kunne måles, så hun måtte lige få den til at vende sig...

Jubiiii hvor var det bare stort og nu synes jeg det er lidt fjollet, at jeg var så nervøs!

Min termin blev flyttet en enkelt dag, så nu hedder den 29/4

Ihh kan slet ikke vente med at se vores lille bøf igen, og det får vi lov til lige inden jul, sikke da en gave

Tak for de der har været for os i dag

Stort tillykke herfra hvor er det dejligt!

Anmeld

23. oktober 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Jeg er nok desværre sådan en der er god til at bekymre mig unødigt... Min kæreste synes jeg bekymre mig lige rigeligt, men sådan er jeg vist bare indrettet! Men så er det dejligt at få modbevist sine bange anelser!

Det skal nok blive lige så fantastisk for jer om en uge, det er jeg sikker på jeg skal i hvert fald nok alt hvad jeg kan

Så er jeg ligesom dig. Min kæreste tager også alting meget mere som det kommer. Men ok, han var da alligevel også nervøs til TS.

Mange tak! 

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Jamen til at snakke med andre piger, der er ca. lige så langt som mig.. F.eks. om hvordan man har det, nervøsitet op til NF, glæder, sorger, forberedelser og fordelen er, at vi alle har ca. lige længe til termin..

Og det er jo en god blanding af første og flegangsmødre..

Derudover kunne det være, at man var heldig at blive veninder med nogle søde piger med jævnaldrende babyer, som man har lyst til at ses med irl..

Jamen så må jeg hellere prøve at melde mig ind og se hvad det er for noget

Tak for Info

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Tulle83 skriver:

Stort tillykke herfra hvor er det dejligt!

Tusind tak, ja det er fantastisk

Anmeld

23. oktober 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Jamen så må jeg hellere prøve at melde mig ind og se hvad det er for noget

Tak for Info

Det var så lidt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.