Fik lov til at se den smukkeste lille baby til NF skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, så har vi i dag fået lov til at se det mest fantastiske lille barn, der ligger og vokser fint inde i min mave fik en risikovurdering på 1:9000 på downs og se to andre var meget bedre!

Den lå og hoppede rundt, men ville helst ikke ligge så nakkefolden kunne måles, så hun måtte lige få den til at vende sig...

Jubiiii hvor var det bare stort og nu synes jeg det er lidt fjollet, at jeg var så nervøs!

Min termin blev flyttet en enkelt dag, så nu hedder den 29/4

Ihh kan slet ikke vente med at se vores lille bøf igen, og det får vi lov til lige inden jul, sikke da en gave

Tak for de der har været for os i dag

Stort tillykke.. Dejlig opdatering.

Fantastisk oplevelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, så har vi i dag fået lov til at se det mest fantastiske lille barn, der ligger og vokser fint inde i min mave fik en risikovurdering på 1:9000 på downs og se to andre var meget bedre!

Den lå og hoppede rundt, men ville helst ikke ligge så nakkefolden kunne måles, så hun måtte lige få den til at vende sig...

Jubiiii hvor var det bare stort og nu synes jeg det er lidt fjollet, at jeg var så nervøs!

Ihh kan slet ikke vente med at se vores lille bøf igen, og det får vi lov til lige inden jul, sikke da en gave

Hvor er det bare fantastisk 

Hvor dejligt at høre.

Du fortjener det 

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke.. Dejlig opdatering.

Fantastisk oplevelse.

Tusind tak, ja det var helt fantastisk

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Hvor er det bare fantastisk 

Hvor dejligt at høre.

Du fortjener det 

Tusind tak, hvor er du sød det var så skønt at se og få at vide, at alt var godt og så ud som det skulle... Pyha jeg var nervøs inden, men glad og lykkelig da vi gik derfra

Anmeld

26. oktober 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Tusind tak, hvor er du sød det var så skønt at se og få at vide, at alt var godt og så ud som det skulle... Pyha jeg var nervøs inden, men glad og lykkelig da vi gik derfra

Det forstår jeg godt. 

Men det hele er jo bare helt fantastisk 

Det er bare så dejligt. 

Anmeld

1. november 2012

Putomanen

Kæmpe tillykke med den gode nf! Hvor er det dejligt, at den lille spire har det godt

Jeg håber, at det bliver mere virkeligt for dig nu, og at du kan tilladde dig selv at nyde det, som du har fortjent...

Jeg glæder mig til at følge din graviditet

Anmeld

1. november 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Kæmpe tillykke med den gode nf! Hvor er det dejligt, at den lille spire har det godt

Jeg håber, at det bliver mere virkeligt for dig nu, og at du kan tilladde dig selv at nyde det, som du har fortjent...

Jeg glæder mig til at følge din graviditet

Tusind tak, hvor er du sød

Det er blevet noget mere virkeligt og nu begynder maven lige så stille at vokse også

Anmeld

1. november 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Tusind tak, hvor er du sød

Det er blevet noget mere virkeligt og nu begynder maven lige så stille at vokse også

Ihh, hvor dejligt. Forhåbentlig får vi nogle billeder at se på et tidspunkt

Anmeld

1. november 2012

MariaKyedDK

tarkoflen skriver:

Iiiih hvor fantastisk stort Tillykke

Anmeld

1. november 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Ihh, hvor dejligt. Forhåbentlig får vi nogle billeder at se på et tidspunkt

Hi hi måske har ikke taget nogen endnu, men det skal vi vist snart til....tror kun de bliver lagt på min profil hvis det er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.