update på min NF idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

FrkZier

Frejsmor skriver:

Iiih hvor dejligt søde og KÆÆMPE tillykke, nu kan du slappe af og nyde din graviditet velvidende at lille blopper ligger aktiv i maven og hygger sig!!

Dejlig update at komme hjem til(ovenpå en uge i Jylland, hvor kæresten desværre ikke nåede over pga. den skide influenza)

taaak

det bare så dejligt at vide der stadig er liv og glade dage derinde!

åh det var ærgeligt! håber han snart bliver rask!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

FrkZier

Akmese skriver:

Ja, også så uretfærdigt at være noget til den milepæl hvor man lidt tænker at nu er spontan abort da ikke det man skal frygte allermest også kommer man til NF og får dårlige nyheder !  

Men heldigvis er de fleste jo gode, ligesom din lille bebs bare har det helt fantastisk inde i din hule !! 

altså  HVIS(som jo sker meget sjældent) så finder man ofte også ud af det inden nf, det er de færreste der går så lang tid før man finder ud af det - så hvis du ikke har ondt eller bløder er jeg stensikker på alt er godt derinde

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

FrkZier skriver:

altså  HVIS(som jo sker meget sjældent) så finder man ofte også ud af det inden nf, det er de færreste der går så lang tid før man finder ud af det - så hvis du ikke har ondt eller bløder er jeg stensikker på alt er godt derinde

nej altså lige nu er jeg heller ikke så urolig... i sidste uge havde jeg konstant kvalme og opkastning, skrev til min læge omkring det, og hun svarede bare at det var rigtig gode tegn for det betyder at gravidtetshormonet er højt og at graviditeten går godt ! så det  jeg på er rigtigt  

Men tak, det er altid dejligt at blive beroliget af andre

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Akmese skriver:

nej altså lige nu er jeg heller ikke så urolig... i sidste uge havde jeg konstant kvalme og opkastning, skrev til min læge omkring det, og hun svarede bare at det var rigtig gode tegn for det betyder at gravidtetshormonet er højt og at graviditeten går godt ! så det  jeg på er rigtigt  

Men tak, det er altid dejligt at blive beroliget af andre

jeg håber alt fortsætter med at gå godt derinde

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

FrkZier skriver:

jeg håber alt fortsætter med at gå godt derinde

Tak og i lige måde

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Akmese skriver:

Tak og i lige måde

taaak

Anmeld

22. oktober 2012

mpr

FrkZier skriver:

OMG!!

det var det vildeste

den lå bare der inde og holde kæmpe fest! - hun sagde at bebs var utrolig aktiv, og havde et rigtig flot næseben, hun havde kun meget få gange set så stærkt et næseben

fik en risikovurdering der hed 1:21563

og fortsat termin d. 1 Maj

MANGE TAK for alle jeres krydsede fingre og varme tanker, er stensikker på det har hjulpet mig

og så et billede af mit/vores lille vidunder!

Ihh hvor er det lækkert at vide den lille ligger derinde og bare har en fest Og så er det jo allerede om lidt over et halvt år du står med den bette i dine arme!

Har du planer om at i skal have kønnet afvide?

Anmeld

22. oktober 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

OMG!!

det var det vildeste

den lå bare der inde og holde kæmpe fest! - hun sagde at bebs var utrolig aktiv, og havde et rigtig flot næseben, hun havde kun meget få gange set så stærkt et næseben

fik en risikovurdering der hed 1:21563

og fortsat termin d. 1 Maj

MANGE TAK for alle jeres krydsede fingre og varme tanker, er stensikker på det har hjulpet mig

og så et billede af mit/vores lille vidunder!

Wuuhuuu!  Tillykke søde! Hvor dejligt det gik som det skulle!

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ihh hvor er det lækkert at vide den lille ligger derinde og bare har en fest Og så er det jo allerede om lidt over et halvt år du står med den bette i dine arme!

Har du planer om at i skal have kønnet afvide?

det bare helt fantastisk !

vi skal  til kønsscanning fredag i næste uge - jeg vill egentlig helst have ventet til fødselen, men min kæreste ville MEGET gerne vide det før så vi kunne shoppe til kønnet osv, så overgav mig, og nu glæder jeg mig helt utroligt meget til at vide om det er en dreng eller pige

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Wuuhuuu!  Tillykke søde! Hvor dejligt det gik som det skulle!

tak søde

det bare helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.