update på min NF idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

OMG!!

det var det vildeste

den lå bare der inde og holde kæmpe fest! - hun sagde at bebs var utrolig aktiv, og havde et rigtig flot næseben, hun havde kun meget få gange set så stærkt et næseben

fik en risikovurdering der hed 1:21563

og fortsat termin d. 1 Maj

MANGE TAK for alle jeres krydsede fingre og varme tanker, er stensikker på det har hjulpet mig

og så et billede af mit/vores lille vidunder!

Åhh hvor var det da bare en dejlig opdatering! Sådan en vil jeg også gerne lave i morgen

Kæmpe stort tillykke med den dejlige oplevelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Åhh hvor var det da bare en dejlig opdatering! Sådan en vil jeg også gerne lave i morgen

Kæmpe stort tillykke med den dejlige oplevelse!

det bare så dejligt

jeg er sten sikker på din bliver mindst lige så god - jeg glæder mig til at læse den

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

det bare så dejligt

jeg er sten sikker på din bliver mindst lige så god - jeg glæder mig til at læse den

Tusind tak jeg trængte sådan til en god opdatering på en NF skanning min risikovurdering kan jeg nok ikke regne med er lige så fin som din, jeg er jo gammel men jeg håber den er rigtig god alligevel!

Jeg skal først skannes kl 14 og bagefter skal vi ud og kigge på barnevogn og hygge lidt, så det bliver nok lidt sent... Min telefon er nemlig så elendig, at jeg ikke kan opdatere derfra

Men jeg lover at give en opdatering, om ikke andet, så i hvert fald til dig

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Tusind tak jeg trængte sådan til en god opdatering på en NF skanning min risikovurdering kan jeg nok ikke regne med er lige så fin som din, jeg er jo gammel men jeg håber den er rigtig god alligevel!

Jeg skal først skannes kl 14 og bagefter skal vi ud og kigge på barnevogn og hygge lidt, så det bliver nok lidt sent... Min telefon er nemlig så elendig, at jeg ikke kan opdatere derfra

Men jeg lover at give en opdatering, om ikke andet, så i hvert fald til dig

så jeg glad for jeg lige ku komme med en god en!

jeg krydser ALT hvad jeg kan, og har sagt til manden min han skal gøre det samme - kan dog ikke love han husker det

ej det lyder også hyggeligt

glæder mig til at høre noget imorgen!

Anmeld

22. oktober 2012

MyBigWish

FrkZier skriver:

OMG!!

det var det vildeste

den lå bare der inde og holde kæmpe fest! - hun sagde at bebs var utrolig aktiv, og havde et rigtig flot næseben, hun havde kun meget få gange set så stærkt et næseben

MANGE TAK for alle jeres krydsede fingre og varme tanker, er stensikker på det har hjulpet mig

Stort tillykke  

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

så jeg glad for jeg lige ku komme med en god en!

jeg krydser ALT hvad jeg kan, og har sagt til manden min han skal gøre det samme - kan dog ikke love han husker det

ej det lyder også hyggeligt

glæder mig til at høre noget imorgen!

Tusind tak søde

Jeg er lidt mere rolig nu, efter din gode opdatering! Sådan skal min også bare være!

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Tusind tak søde

Jeg er lidt mere rolig nu, efter din gode opdatering! Sådan skal min også bare være!

og er sikker på du også for en god update søde!!

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

MyBigWish skriver:

Stort tillykke  

taaaaaaak

Anmeld

22. oktober 2012

christina92

Fantastisk!

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

FrkZier skriver:

OMG!!

det var det vildeste

Stort tillykke med det  hvor det bare fantastisk, man bliver jo helt varm indeni når man læser sådan noget.. ! 

Ih hvor jeg glæder mig til det bliver min tur !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.