update på min NF idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

FrkZier

Akmese skriver:

Stort tillykke med det  hvor det bare fantastisk, man bliver jo helt varm indeni når man læser sådan noget.. ! 

Ih hvor jeg glæder mig til det bliver min tur !! 

taak

det var helt fantastisk!!

hvornår skal du til NF?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Snehund

JUBIIII!!! TILLYKKE!

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Snehund skriver:

JUBIIII!!! TILLYKKE!

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

FrkZier skriver:

taak

det var helt fantastisk!!

hvornår skal du til NF?

Altså jeg er kun 7+0 i dag .. sååå der går lige en 5 ugers tid endnu  skal først ind til min første undersøgelse om et par uger .... - er i udlandet og har ikke mulighed for at komme hjem før om 1 måned ! så min læge og jeg får rigtig travlt med at nå det hele ... 

Men en forfærdelig ventetid !!!! 

Så er det godt man kan glæde sig på jer andres vegne ! 

Anmeld

22. oktober 2012

LMX

FED update. TILLYKKE

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Akmese skriver:

Altså jeg er kun 7+0 i dag .. sååå der går lige en 5 ugers tid endnu  skal først ind til min første undersøgelse om et par uger .... - er i udlandet og har ikke mulighed for at komme hjem før om 1 måned ! så min læge og jeg får rigtig travlt med at nå det hele ... 

Men en forfærdelig ventetid !!!! 

Så er det godt man kan glæde sig på jer andres vegne ! 

ja der er lidt tid endnu - og ventetiden følelse som ÅR, men ligepludselig inden man for set sig om er det alligvel tid til nf og så tænker man, hvor blev tiden af

så må du om 5 ugers tid minde mig om at krydse fingrwe

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

FrkZier skriver:

ja der er lidt tid endnu - og ventetiden følelse som ÅR, men ligepludselig inden man for set sig om er det alligvel tid til nf og så tænker man, hvor blev tiden af

så må du om 5 ugers tid minde mig om at krydse fingrwe

Der kommer helt sikkert en urolig update fra mig dagen inden NF er jeg ret sikker på  

Men endnu engang tillykke !! så føles  mandag jo lige pludselig på sin helt egen måde som en fredag  

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Akmese skriver:

Der kommer helt sikkert en urolig update fra mig dagen inden NF er jeg ret sikker på  

Men endnu engang tillykke !! så føles  mandag jo lige pludselig på sin helt egen måde som en fredag  

tror alle bliver en anelse paniske inden NF :p

ja, det er nok den bedste mandag nogensinde

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

FrkZier skriver:

tror alle bliver en anelse paniske inden NF :p

ja, det er nok den bedste mandag nogensinde

Ja, også så uretfærdigt at være noget til den milepæl hvor man lidt tænker at nu er spontan abort da ikke det man skal frygte allermest også kommer man til NF og får dårlige nyheder !  

Men heldigvis er de fleste jo gode, ligesom din lille bebs bare har det helt fantastisk inde i din hule !! 

Anmeld

22. oktober 2012

Frejsmor

FrkZier skriver:

OMG!!

det var det vildeste

den lå bare der inde og holde kæmpe fest! - hun sagde at bebs var utrolig aktiv, og havde et rigtig flot næseben, hun havde kun meget få gange set så stærkt et næseben

fik en risikovurdering der hed 1:21563

og fortsat termin d. 1 Maj

MANGE TAK for alle jeres krydsede fingre og varme tanker, er stensikker på det har hjulpet mig

og så et billede af mit/vores lille vidunder!

Iiih hvor dejligt søde og KÆÆMPE tillykke, nu kan du slappe af og nyde din graviditet velvidende at lille blopper ligger aktiv i maven og hygger sig!!

Dejlig update at komme hjem til(ovenpå en uge i Jylland, hvor kæresten desværre ikke nåede over pga. den skide influenza)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.