update på min NF idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Kender det!!!! Jeg er SÅ utålmdodig på at komme igang med hendes værelse. Vi skal hente hendes seng her d. 10 november (LÆNGE TIL!) den seng vi længe har ønsket os, som der lige skal spares op til (troede vi) - svigerforældrene betaler halvdelen JUHU.
De har også lovet at give os et puslebord, så det eneste vi mangler er de 2 ting af møbler, ellers har vi kommode og rumdeler. 

Glæder mig helt vildt til december-januar, der skal shoppes BIG time og ædes julemad! mmmmmmmmh....

Ja lidt spøjst at det er samme dag Jeg er så utålmodig .. Skal først til læge d. 14 nov, til 2. graviditetsundersøgelse og så går der 3!!!! uger til næste besøg bare hos JM......

Hvidovre er goooood!

ej hvor lækkert de lige betaler halvdelen

sidst jeg var gravid sagde andreas' mor at hun ville give os en barnevogn, så HÅÅÅBER hun stadig vil det kunne bare være SÅ lækkert!

jeg kan slet ikke vente til januar, havde overvejet at vente med at købe noget til januar udsalg, men kan sleet ikke vente så længe

hehe forstår godt du er utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

ej hvor lækkert de lige betaler halvdelen

sidst jeg var gravid sagde andreas' mor at hun ville give os en barnevogn, så HÅÅÅBER hun stadig vil det kunne bare være SÅ lækkert!

jeg kan slet ikke vente til januar, havde overvejet at vente med at købe noget til januar udsalg, men kan sleet ikke vente så længe

hehe forstår godt du er utålmodig

Hehe, jeg kan slet ikke veeeeeente.. det bliver SÅ godt.

Jeg går på barsel d. 26 januar, (25. januar 2013) og indtil da går jeg jo hjemme i forvejen men der skal godt nok hygges om hendes værelse.

Skal kaste mig ud i at lave hendes uro over puslebordet, det bliver spændende

Dejligt med en svigermor der vil betale barnevognen, her er det MÅSKE min far der vil betale eller noget af den, den koster også 9100.  

Anmeld

23. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Hehe, jeg kan slet ikke veeeeeente.. det bliver SÅ godt.

Jeg går på barsel d. 26 januar, (25. januar 2013) og indtil da går jeg jo hjemme i forvejen men der skal godt nok hygges om hendes værelse.

Skal kaste mig ud i at lave hendes uro over puslebordet, det bliver spændende

Dejligt med en svigermor der vil betale barnevognen, her er det MÅSKE min far der vil betale eller noget af den, den koster også 9100.  

jeg synes bare tiden går så langsomt lige pt, men har også lige haft ferie en uge hvor jeg bare har lavet INTET i en hel uge :p

tiden begynder nok at gå lidt hurtigere nu jeg skal tilbage i skole igen idag

ja så har du rigtig massere af tid til at gå og nusse om det

den vi kiggede på kostede vidst også 8000 eller sådan, så ku da være rart - om ikke andet et tilskud til den

Anmeld

24. oktober 2012

Babydrøm

FrkZier skriver:

OMG!!

det var det vildeste

den lå bare der inde og holde kæmpe fest! - hun sagde at bebs var utrolig aktiv, og havde et rigtig flot næseben, hun havde kun meget få gange set så stærkt et næseben

fik en risikovurdering der hed 1:21563

og fortsat termin d. 1 Maj

MANGE TAK for alle jeres krydsede fingre og varme tanker, er stensikker på det har hjulpet mig

og så et billede af mit/vores lille vidunder!

Kæmpe tillykke med det og hvor er baby fin  Dejligt baby har det super godt og hygger derinde 

Bliver da vildt spændende når I får kønnet af vide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.