Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: OMG!! det var det vildeste den lå bare der inde og holde kæmpe fest! - hun sagde at bebs var utrolig aktiv, og havde et rigtig flot næseben, hun havde kun meget få gange set så stærkt et næseben fik en risikovurdering der hed 1:21563 og fortsat termin d. 1 Maj MANGE TAK for alle jeres krydsede fingre og varme tanker, er stensikker på det har hjulpet mig og så et billede af mit/vores lille vidunder!
OMG!!
det var det vildeste
den lå bare der inde og holde kæmpe fest! - hun sagde at bebs var utrolig aktiv, og havde et rigtig flot næseben, hun havde kun meget få gange set så stærkt et næseben
fik en risikovurdering der hed 1:21563
og fortsat termin d. 1 Maj
MANGE TAK for alle jeres krydsede fingre og varme tanker, er stensikker på det har hjulpet mig
og så et billede af mit/vores lille vidunder!
Fantastisk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: ja det var helt overvældende !! jeg sidder seriøst og ryster helt fordi jeg er så glad!!
ja det var helt overvældende !!
jeg sidder seriøst og ryster helt fordi jeg er så glad!!
Dét forstår jeg godt! Nyd det!
RikkeThygesen skriver: Tillykke! Hvor er det bare en dejlig besked at få her fra morgenen af Og sikke en fin lille bebs du har til at ligge der Held og lykke med det hele!
Tillykke! Hvor er det bare en dejlig besked at få her fra morgenen af
Og sikke en fin lille bebs du har til at ligge der
Held og lykke med det hele!
ja så nu kan det kun blive en god dag
mange mange taj
UnderCover35 skriver: Fantastisk!
fuldstændig overvældende
Tullepoder skriver: Super flot resultat :-) tillykke med det lille vidunder i maven :-D
Super flot resultat :-) tillykke med det lille vidunder i maven :-D
ih mange tak
Super sødt billed og kæmpe tillykke søde
Ønskebarnet12 skriver: Super sødt billed og kæmpe tillykke søde
mange tak
det helt vildt!
FrkZier skriver: hvis bare jeg lære at lytte lidt efter hvad du siger - kan det være jeg lære at blive mere rolig haha.. ej det var simpelthen fantastisk !!
hvis bare jeg lære at lytte lidt efter hvad du siger - kan det være jeg lære at blive mere rolig haha..
ej det var simpelthen fantastisk !!
Ja, du må lytte til de gamle og kloge..
Ja, og man bliver bare afhængig af det!
M (: skriver: Ja, du må lytte til de gamle og kloge.. Ja, og man bliver bare afhængig af det!
hahah når ja det rigtig - det var jo det vi blev enige om, du gammel og derfor mere vis
sidder bare og stirre på mine to billeder jeg fik med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128