Danske kvinder rejser til sverige som abort-turister !!! LÆS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

isabellasmor

Akmese skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/10/20/111354.htm 

LÆS LIGE DEN HER ARTIKEL !!!  

Tænk at man uden og blinke, kan bede om og få taget sit sunde og raske barn ud af maven for at dø? Det burde da betegnes som mord!!! På det tidspunkt i graviditeten skal barnet jo faktisk bare vokse  

Årh hvis sådan et lille foster kunne tænke, hvad ville det så ikke tænke? Farvel mor og far, undskyld jeg ikke var god nok !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Snehund

SØRGELIGT!!!!!!

Anmeld

20. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Akmese skriver:

Føj.

Må de blive sterile af det!

Anmeld

20. oktober 2012

MortilElias2010

Det er SÅ stygt  Især at det er tilladt så sent uden værdig begrundelse! 

Anmeld

20. oktober 2012

Frk. Himmelblå

mea skriver:

Ro på de damer.. 

Jeg tænkte nok da jeg læste overskriften,at den udtalelse kom fra Robert af,men fakta er fra Roberts egen mund,at han ikke personligt kender nogen,der er taget til udlandet,får at få en abort pga. kønnet.

Han kender nogen som kender nogen,så alt i alt er det rygter,og en storm i et glas vand,så i kan alle ånde lettet op,og få blodtrykket ned igen. 

Fakta er, at danskere har benytter sig af kønsaborter foretaget i Sverige. Det er foregået utallige gange, og Dagens Medicin har også haft historien oppe for et par år siden.

Jeg kender en kvinde, der har gjort det.

For nogle år siden, var det stort set kun noget, som danske kvinder med mellemøstlig baggrund gjorde, men i dag har fænomenet spredt sig til etniske danskere.

Jeg synes ikke, der er nogen grund til at bagatelisre dette, ej heller til at se på det med milde øjne.

Jeg håber etisk råd vil tage emnet op (igen).

Anmeld

20. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Frk. Himmelblå skriver:

Fakta er, at danskere har benytter sig af kønsaborter foretaget i Sverige. Det er foregået utallige gange, og Dagens Medicin har også haft historien oppe for et par år siden.

Jeg kender en kvinde, der har gjort det.

For nogle år siden, var det stort set kun noget, som danske kvinder med mellemøstlig baggrund gjorde, men i dag har fænomenet spredt sig til etniske danskere.

Jeg synes ikke, der er nogen grund til at bagatelisre dette, ej heller til at se på det med milde øjne.

Jeg håber etisk råd vil tage emnet op (igen).

Enig. Og hvad gør et stakkels barn, der har det "bestilte" køn efter flere forsøg fra forældrenes side, hvis det ikke lever op til deres opfattelse af, hvordan en "rigtig" dreng eller pige er? Kønnet er bare en enkelt brik i vores identitet - vanvittigt at fokusere så enøjet på det. 

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

mea skriver:

Ro på de damer.. 

Jeg tænkte nok da jeg læste overskriften,at den udtalelse kom fra Robert af,men fakta er fra Roberts egen mund,at han ikke personligt kender nogen,der er taget til udlandet,får at få en abort pga. kønnet.

Han kender nogen som kender nogen,så alt i alt er det rygter,og en storm i et glas vand,så i kan alle ånde lettet op,og få blodtrykket ned igen. 

Hvis det ikke fandt sted havde Robert kinnerfelt vel ikke stoppet med at tilbyde scanninger fra uge 14 ??? 

Og Birgit Petersson bekræfter jo også problematikken, og hun sidder jo altså i abortrådet .. de oplever jo at folk  tager til udlandet og får foretaget abort ... 

Det er jo ikke bare grebet ud af den blå luft ....

Anmeld

20. oktober 2012

Pigent

Akmese skriver:

Jeg forstår ikke folk der kan få sig selv til det. 

Der er folk der kæmper i flere år for at få ønskebarnet også er der nogen der vælger at få fjernet et barn fordi det ikke har det køn man lige ønskede sig. Man skal da være lykkelig for at man får et sund og rask barn. Så kan kønnet da være lige meget. 

Jeg ville aldrig selv vælge at få fjernet et barn pga. kønnet. Jeg vil være lykkelig for det barn der er i maven.

Anmeld

20. oktober 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Ja det er så uretfærdigt

Rasende !!!

Anmeld

20. oktober 2012

Viventerjer

Akmese skriver:

ja lige præcis, jeg føler virkelig med jer.. og bliver selv så rasende og flov over at der er nogle her i danmark som næsten vil ha lov til at vælge deres barn som hvis de skulle vælge sig en hund  

Tak Det burde virkelig ulovliggøres!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.