Danske kvinder rejser til sverige som abort-turister !!! LÆS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

FamilenStorm

Akmese skriver:

Lige præcis jeg er fuldstændig enig ! jeg synes bare at scanningerne først skal kunne foretages efter uge 18 ! som du siger kan det jo så være at der er nogle som af den sinssyge grund vælger barnet fra når det kommer til verden men så er der jo heldigvis en masse andre som ikke kan få på narurlig vis der vil stå med åbne arme !!! 

Man kunne håbe at når de får barnet lagt op at de bliver så glade at kønnet ikke spiller nogen rolle mere... Men ja ellers står der da heldigvis mange i kø for at få lov at tage imod det lille barn...

Men ja.. Kunne ske man skulle sætte grænsen ved tidligst uge 20, så der ikke er nogle chance..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Miss Church

RiUL skriver:

Ej hvor er det væmmeligt

Men det kommer desværre ikke bag på mig, og i fremtiden bliver det sikkert helt normalt at gøre sådan

Det er jeg også bange for 

Jeg kan slet ikke forstå inde i mit hoved, at man kan finde på at vælge sin baby fra pga. kønnet 

Anmeld

20. oktober 2012

RiUL

Miss Church skriver:

Det er jeg også bange for 

Jeg kan slet ikke forstå inde i mit hoved, at man kan finde på at vælge sin baby fra pga. kønnet 

Nej, det kan jeg heller ikke forstå

I fremtiden bliver det sikkert også pga. hårfarve/øjenfarve osv.. 

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

FamilenStorm skriver:

Man kunne håbe at når de får barnet lagt op at de bliver så glade at kønnet ikke spiller nogen rolle mere... Men ja ellers står der da heldigvis mange i kø for at få lov at tage imod det lille barn...

Men ja.. Kunne ske man skulle sætte grænsen ved tidligst uge 20, så der ikke er nogle chance..

Ja det kunne man da håbe hvis ikke skulle de da virkelig ha en i rumpen !  ja undskyld mig ! 

Ja, jeg kan bare slet ikke forstå hvorfor man i sverige må vente helt til uge 18 ! man er jo satme halvejs !!!! 

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

Min kæreste og jeg sad med store øjne og kiggede på hinanden da de sagde det i Radioavisen! Hvad sker der lige for, at man vælger et barn fra på grund af køn? Det grænser jo til kinesiske tilstande efter et barns politikken, men gjorde det dog af nød, fordi det er dyrt at skulle gifte deres døtre væk! I forkælede danmark gør man det åbenbart fordi man lige havde forestillet sig noget andet!

Jeg bliver vred og skuffet over, at mennesker vælger et sundt og rask barn fra af den ene årsag! Føj siger jeg bare! De burde slet ikke have børn, hvis der skal så lidt til før de vælger fra! Hvad så hvis barnet ikke lige har de interesser som forældrene havde forestillet sig, ryger de så også ud til højre? Eller hvis de ender med at være homoseksuelle? Synes det er så langt ude!

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

RiUL skriver:

Nej, det kan jeg heller ikke forstå

I fremtiden bliver det sikkert også pga. hårfarve/øjenfarve osv.. 

Ja det er fuldstændig forfærdeligt ! jeg kan slet ikke forstå det ! 

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Min kæreste og jeg sad med store øjne og kiggede på hinanden da de sagde det i Radioavisen! Hvad sker der lige for, at man vælger et barn fra på grund af køn? Det grænser jo til kinesiske tilstande efter et barns politikken, men gjorde det dog af nød, fordi det er dyrt at skulle gifte deres døtre væk! I forkælede danmark gør man det åbenbart fordi man lige havde forestillet sig noget andet!

Jeg bliver vred og skuffet over, at mennesker vælger et sundt og rask barn fra af den ene årsag! Føj siger jeg bare! De burde slet ikke have børn, hvis der skal så lidt til før de vælger fra! Hvad så hvis barnet ikke lige har de interesser som forældrene havde forestillet sig, ryger de så også ud til højre? Eller hvis de ender med at være homoseksuelle? Synes det er så langt ude!

fuldstændig enig !!  som sagt tidligere .. 

Jeg er fuldstændig mundlam.... De folk skulle bare skamme sig !!!! der er SÅ mange barnløse rundt i landet som for alt i verden bare ønsker sig et sundt og rask barn !! og så er der nogle mennesker som er kræsne !!  hvad fanden sker der ?! ARGH! 

ender jo med vi har "1. klasses børn" dem som passer til det de vill ha...  og så 2. sortering dem som folk ikke gider ha pga køn, hårfarve, interesser osv osv !!!  ender jo med vi vælger børn som vi vælger dyr ???  efter race køn og udseende !!!!!!!! 

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

fuldstændig enig !!  som sagt tidligere .. 

Jeg er fuldstændig mundlam.... De folk skulle bare skamme sig !!!! der er SÅ mange barnløse rundt i landet som for alt i verden bare ønsker sig et sundt og rask barn !! og så er der nogle mennesker som er kræsne !!  hvad fanden sker der ?! ARGH! 

ender jo med vi har "1. klasses børn" dem som passer til det de vill ha...  og så 2. sortering dem som folk ikke gider ha pga køn, hårfarve, interesser osv osv !!!  ender jo med vi vælger børn som vi vælger dyr ???  efter race køn og udseende !!!!!!!! 

Jeg får ondt i maven ved tanken om, hvilket samfund nogle mennesker vælger at lade deres børn vokse op i... Det er jo et vanvittigt pres at lægge på et barn, at det var godt nok på grund af sit køn

Bliver vred inden i, når jeg tænker over, at vi skal i behandling for at få de børn vi vil have, og så er der nogle der bare smider børn væk på den måde

Anmeld

20. oktober 2012

Christina :-)

Akmese skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/10/20/111354.htm 

LÆS LIGE DEN HER ARTIKEL !!!  

Fuck man jeg er rystet:!

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

<3Elias<3 skriver:

Fuck man jeg er rystet:!

Det er SÅ sygt !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.