Danske kvinder rejser til sverige som abort-turister !!! LÆS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.771 visninger
68 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Mink

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Akmese skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/10/20/111354.htm 

LÆS LIGE DEN HER ARTIKEL !!!  

Det kommer ikk bag på mig.

Men hva er der gået galt for folk?
Hvorfor ikk prise sig lykkelig i at man faktisk er blevet gravid, og derefter at det er et sundt og rask barn..
Ja, det blev ikk en Mikkel denne gang, men en lille Emilie- og stort tillykke.. Hvorfor ikk bare håbe på Mikkel næste gang og nyde den lykkelige omstændighed.
Hver dog glad for det man får, i stedet for at vælge fra !!

Anmeld

20. oktober 2012

Miss Church

Akmese skriver:

Hva' pokker sker der lige for folk!  

Jeg synes det er fuldstændig uacceptabelt! Bliver helt tosset! 

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

LouiseVous skriver:

Det kommer ikk bag på mig.

Men hva er der gået galt for folk?
Hvorfor ikk prise sig lykkelig i at man faktisk er blevet gravid, og derefter at det er et sundt og rask barn..
Ja, det blev ikk en Mikkel denne gang, men en lille Emilie- og stort tillykke.. Hvorfor ikk bare håbe på Mikkel næste gang og nyde den lykkelige omstændighed.
Hver dog glad for det man får, i stedet for at vælge fra !!

Jeg er fuldstændig mundlam.... De folk skulle bare skamme sig !!!! der er SÅ mange barnløse rundt i landet som for alt i verden bare ønsker sig et sundt og rask barn !! og så er der nogle mennesker som er kræsne !! hvad fanden sker der ?! ARGH! 

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

Miss Church skriver:

Hva' pokker sker der lige for folk!  

Jeg synes det er fuldstændig uacceptabelt! Bliver helt tosset! 

ja som jeg lige har skrevet nedunder ... 

Jeg er fuldstændig mundlam.... De folk skulle bare skamme sig !!!! der er SÅ mange barnløse rundt i landet som for alt i verden bare ønsker sig et sundt og rask barn !! og så er der nogle mennesker som er kræsne !!  hvad fanden sker der ?! ARGH! 

Anmeld

20. oktober 2012

FamilenStorm

Akmese skriver:

Jeg er målløs...
Hvad sker der lige for det.. Tænk at man kan vælge et barn fra fordi det ikke lige er det man håbede på... De kvinder burde slet ikke have lov at få børn hvis der ikke skal mere til før de kan vælge et barn fra.. Syntes det er dybt kritisabelt...

Selvom jeg er en af de vildt nysgerrige, burde alle scanningsklinnikker gøre lige som den omtalte i artiklen, stoppe med at tilbyde kønsscanninger før efter uge 18.. Eller så skal man bare helt stoppe med at tilbyde disse scaninger, og så lade os kvinde slippe det behov vi har for at have kontrol over det hele... Ja jeg ville selv hade at skulle vente i 9 mdr på at finde ud af kønnet, men jeg er dybt forarget over at nogle kan vælge fra pga af det forkerte køn..

Ved godt at så vil debatten komme omkring om barnet så vil blive fravalgt vd fødslen.. Men ja.. jeg er målløs..

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

Rystende!!!!!!!!  

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

FamilenStorm skriver:

Jeg er målløs...
Hvad sker der lige for det.. Tænk at man kan vælge et barn fra fordi det ikke lige er det man håbede på... De kvinder burde slet ikke have lov at få børn hvis der ikke skal mere til før de kan vælge et barn fra.. Syntes det er dybt kritisabelt...

Selvom jeg er en af de vildt nysgerrige, burde alle scanningsklinnikker gøre lige som den omtalte i artiklen, stoppe med at tilbyde kønsscanninger før efter uge 18.. Eller så skal man bare helt stoppe med at tilbyde disse scaninger, og så lade os kvinde slippe det behov vi har for at have kontrol over det hele... Ja jeg ville selv hade at skulle vente i 9 mdr på at finde ud af kønnet, men jeg er dybt forarget over at nogle kan vælge fra pga af det forkerte køn..

Ved godt at så vil debatten komme omkring om barnet så vil blive fravalgt vd fødslen.. Men ja.. jeg er målløs..

Lige præcis jeg er fuldstændig enig ! jeg synes bare at scanningerne først skal kunne foretages efter uge 18 ! som du siger kan det jo så være at der er nogle som af den sinssyge grund vælger barnet fra når det kommer til verden men så er der jo heldigvis en masse andre som ikke kan få på narurlig vis der vil stå med åbne arme !!! 

Anmeld

20. oktober 2012

RiUL

Ej hvor er det væmmeligt

Men det kommer desværre ikke bag på mig, og i fremtiden bliver det sikkert helt normalt at gøre sådan

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

Nessie skriver:

Rystende!!!!!!!!  

ja det er sku forfærdeligt ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.