Danske kvinder rejser til sverige som abort-turister !!! LÆS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Åse

Man kan godt få en test i 10 uge som viser hvilken køn barnet er, men testen kan ikke købes i dk, da man er bange for at man vil misbruge den.
Jeg synes at det er tankeløse mennesker der gør sådan noget, men jeg tror altså ikke at der er mange der gør det, for så mange tankeløse mennesker tror jeg altså ikke der findes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ro på de damer.. 

Jeg tænkte nok da jeg læste overskriften,at den udtalelse kom fra Robert af,men fakta er fra Roberts egen mund,at han ikke personligt kender nogen,der er taget til udlandet,får at få en abort pga. kønnet.

Han kender nogen som kender nogen,så alt i alt er det rygter,og en storm i et glas vand,så i kan alle ånde lettet op,og få blodtrykket ned igen. 

Anmeld

20. oktober 2012

Gardenia

Akmese skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/10/20/111354.htm 

LÆS LIGE DEN HER ARTIKEL !!!  

Jeg så det godt i Tv-Avisen kl 12, jeg ved ikke lige hvordan jeg skal reagere. Men i bund og grund synes jeg faktisk at det er et tegn på hvor forkælede vi er, jeg synes egentligt det er direkte afskyeligt.

Håber på der kommer nok fokus på det til de svenske hospitaler lukker ned for den mulighed, der må kunne forlanges lægeligt bevis på der er noget galt med fostret.

Anmeld

20. oktober 2012

Muhmi

Sådan er det når man lever i et "køb/få og smid ud" samfund som vi gør... Det gør mig gal at folk gør sådan noget!

Anmeld

20. oktober 2012

baby012

Bare det at man foretager aborter så sent, det jo uhørt ! 

Det er jo et lille barn på det tidspunkt  

og så pga køn... Er rystet.. de menesker burde ikke have lov til at få børn, nogensinde !!  

Anmeld

20. oktober 2012

dianaogtino

jeg syntes ganske enkelt at det er STYGT!!!

det vigtiste er at man får et sundt og velskabt barn !

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

Muhmi skriver:

Sådan er det når man lever i et "køb/få og smid ud" samfund som vi gør... Det gør mig gal at folk gør sådan noget!

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

Lahn11 skriver:

Bare det at man foretager aborter så sent, det jo uhørt ! 

Det er jo et lille barn på det tidspunkt  

og så pga køn... Er rystet.. de menesker burde ikke have lov til at få børn, nogensinde !!  

ja præcis de er jo stort set halvvejs !!! 

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

dianaogtino skriver:

jeg syntes ganske enkelt at det er STYGT!!!

det vigtiste er at man får et sundt og velskabt barn !

Anmeld

20. oktober 2012

baby012

Akmese skriver:

ja præcis de er jo stort set halvvejs !!! 

Præcis  

hvad mon ikke de stakkels par som bare kæmper og KÆMPER for en baby, tænker når de ser sådan noget ! Det er uretfærdigt !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.