Danske kvinder rejser til sverige som abort-turister !!! LÆS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Jeg får ondt i maven ved tanken om, hvilket samfund nogle mennesker vælger at lade deres børn vokse op i... Det er jo et vanvittigt pres at lægge på et barn, at det var godt nok på grund af sit køn

Bliver vred inden i, når jeg tænker over, at vi skal i behandling for at få de børn vi vil have, og så er der nogle der bare smider børn væk på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

M (:

Akmese skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/10/20/111354.htm 

LÆS LIGE DEN HER ARTIKEL !!!  

F*CK det er jo SYGT! 

Anmeld

20. oktober 2012

Benjamins'mor

Det jeg ikke forstår, er... Hvorfor i alverden få en abort fordi det ikke er et køn man "ønsker"!?

Ja, undskyld, men jeg er rent ud sagt ligeglad med køn, så længe barnet er sundt og rask.

Og uanset hvad vil JEG elske det barn!

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

M (: skriver:

F*CK det er jo SYGT! 

fuldstændigt !!

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

Benjamins'mor skriver:

Det jeg ikke forstår, er... Hvorfor i alverden få en abort fordi det ikke er et køn man "ønsker"!?

Ja, undskyld, men jeg er rent ud sagt ligeglad med køn, så længe barnet er sundt og rask.

Og uanset hvad vil JEG elske det barn!

nemlig !!! 

Anmeld

20. oktober 2012

Viventerjer

Akmese skriver:

Jeg blev simpelthen såå vred da jeg hørte det .. De kvinder og mænd der får abort pga. "fejlkøn" burde forbydes ved lov at nogensinde få børn .. Fandme noget SVINERI !!!

Her sidder man og har pisse svært ved at, skabe et barn og vil bare have et hvad enten det bliver det ene eller det andet køn, og tanken om at skulle få en abort fordi det ikke lige var en prins eller prinsesse der ligger i maven er total fjern ..

Noget møjsvineri!!!!

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Jeg blev simpelthen såå vred da jeg hørte det .. De kvinder og mænd der får abort pga. "fejlkøn" burde forbydes ved lov at nogensinde få børn .. Fandme noget SVINERI !!!

Her sidder man og har pisse svært ved at, skabe et barn og vil bare have et hvad enten det bliver det ene eller det andet køn, og tanken om at skulle få en abort fordi det ikke lige var en prins eller prinsesse der ligger i maven er total fjern ..

Noget møjsvineri!!!!

Ja det er så uretfærdigt

Anmeld

20. oktober 2012

FruHolm <3

Akmese skriver:

Hold kæft hvor er nogen egoistiske! 

Man burde fanme ikk have lov til at få børn hvis man kan vælge det fra pga køn..!!

det er fNme ikk en bil eller sådan noget, det er et levende væsen! 

Årh kan blive så hidsig, så kunne de sku da vælge at bortadoptere til dem der ikk selv kan få børn! 

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

Viventerdig skriver:

Noget møjsvineri!!!!

ja lige præcis, jeg føler virkelig med jer.. og bliver selv så rasende og flov over at der er nogle her i danmark som næsten vil ha lov til at vælge deres barn som hvis de skulle vælge sig en hund  

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

MinBabyOscar <3 skriver:

Hold kæft hvor er nogen egoistiske! 

Man burde fanme ikk have lov til at få børn hvis man kan vælge det fra pga køn..!!

det er fNme ikk en bil eller sådan noget, det er et levende væsen! 

Årh kan blive så hidsig, så kunne de sku da vælge at bortadoptere til dem der ikk selv kan få børn! 

lige præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.