Hvad bruger du/I til de sarte numser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Benjamins'mor

M (: skriver:

Så det er en god blanding.. (:

Ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Kofoed.

Hvordan kan det være, at du bruger begge dele derhjemme? Er vådservietterne ikke gode nok uanset bleens indhold? Eller bruges der for mange? En helt tredje forklaring?

Ren indbildning, jeg tror og føler ikke vådservietterne er gode nok, når der er stor gevinst, men de klare det jo når vi er ude.

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Kofoed. skriver:

Ren indbildning, jeg tror og føler ikke vådservietterne er gode nok, når der er stor gevinst, men de klare det jo når vi er ude.

Det er jo også det.. Det er "sjovt", som der er forskel ude og hjemme.. 

Anmeld

20. oktober 2012

Kofoed.

Det er jo også det.. Det er "sjovt", som der er forskel ude og hjemme.. 

Vi bruger også skumklude til at vaske hende, for hun kommer kun i bad er par gange i ugen.

Anmeld

20. oktober 2012

Gardenia

Vi har altid kun brugt skumklude, skulle vi på farten blev de gjort våde og puttet i en pose. De perioder hvor han har haft rød numse, især ved tænder, har vi blæst ham tør med hårtørren inden han fik ble på

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Gardenia skriver:

Vi har altid kun brugt skumklude, skulle vi på farten blev de gjort våde og puttet i en pose. De perioder hvor han har haft rød numse, især ved tænder, har vi blæst ham tør med hårtørren inden han fik ble på

Hvordan kan det være, at I valgte konsekvent at bruge skumklude? (:

Anmeld

20. oktober 2012

Gardenia

Hvordan kan det være, at I valgte konsekvent at bruge skumklude? (:

Jamen jeg tror ikke rigtigt jeg stoler på de der vådservietter, jeg åbner dem og de dufter dejligt af renhed, der er væske i dem osv..

Men jeg havde også ret slem nikkelallergi da jeg var barn og kan levende huske hvordan det kløede til jeg blev vanvittig, så jeg er sikkert lidt miljøskadet

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Gardenia skriver:

Jamen jeg tror ikke rigtigt jeg stoler på de der vådservietter, jeg åbner dem og de dufter dejligt af renhed, der er væske i dem osv..

Men jeg havde også ret slem nikkelallergi da jeg var barn og kan levende huske hvordan det kløede til jeg blev vanvittig, så jeg er sikkert lidt miljøskadet

De burde jo være gode nok, når de er svanemærkede og miljømærkede, men kan godt forstå din skepsis.. 

Anmeld

20. oktober 2012

Clisolka

Vi bruger skumklude herhjemme - og vådservietter på farten  

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Babymor2010 skriver:

Vi bruger skumklude herhjemme - og vådservietter på farten  

Hvorfor bruger I ikke en af delene konsekvent? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.