M (: skriver:
Inspireret af en anden tråd, blev jeg nysgerrig på, hvad du/I bruger, når de sarte numser skal vaskes.
Så hvad bruger du/I? Begrund gerne!
Det skulle vel ikke være min tråd om hvilke vådservietter folk bruger der har inspiret dig?
Overvejede selv at spørge om dette spørgsmål derinde også, men glemte det så super fedt at du lige gjorde det. 
Jeg har svaret at vi bruger engangsvaskeklude herhjemme og vådservietter når vi er hjemmefra..
Vi har puslebord på hendes værelse, hvor vi har et fad med vand, indtil videre syntes jeg ikke at det er træls at gå frem og tilbage og hente vand, jeg ved faktisk ikke HVORFOR vi har valgt at bruge vaskeklude, tror egentlig bare jeg har en ide om at det er det der var mest normalt, plus min mor anbefalede det, da hun gjorde det ved os i "Gamle dage", tror ikke det var så udbredt med vådservietter dengang! Hehe..
Vi har dog skrabet en del vådservietter til os fra alle de babypakker man kan få og der har vi brugt nogle af dem hjemme også, bare for at få dem brugt så vi kan se hvilke vi hælder mest til..
Jeg kunne forstille mig at vi på et tidspunkt bliver træt af at bruge vaskeklude og skifter over til kun at bruge vådservietter.. 
Anmeld