Hvad bruger du/I til de sarte numser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Clisolka

M (: skriver:

Hvorfor bruger I ikke en af delene konsekvent? (:

Jeg bryder mig ikke om vådservietter efter Isabella slog ud af dem...  Så konsekvent bruger vi skumklude herhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

M (:

Babymor2010 skriver:

Jeg bryder mig ikke om vådservietter efter Isabella slog ud af dem...  Så konsekvent bruger vi skumklude herhjemme 

Hvorfor bruger I dem så ikke på farten? (:

Anmeld

20. oktober 2012

modesty

Jeg bruger kun skumklude. Selv de svanemærkede vådservietter lugter af parfume.

Hvad ville jeg helst selv: Tørres med vand eller tørres med en syntetisk væske. Svaret er ret klart.

Hvis jeg ikke havde pusleplads ved rindende vand, ville jeg bruge samme løsning hjemme som jeg gør ude: Jeg tager en god håndfuld skumklude og gør dem våde, putter dem i en frysepose og snurrer den sammen i toppen. Kludene holder sig våde i meget lang tid på den måde.

Men derudover ville jeg prioritere pusleplads ved rindende vand meget højt. Har I ikke plads til et væghængt puslebord på badeværelset? Vores badeværelse er ret lille, men vi fik plads alligevel, og det er jeg meget glad for. Jeg synes simpelthen bare at det er mere hygiejnisk.

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

modesty skriver:

Jeg bruger kun skumklude. Selv de svanemærkede vådservietter lugter af parfume.

Hvad ville jeg helst selv: Tørres med vand eller tørres med en syntetisk væske. Svaret er ret klart.

Hvis jeg ikke havde pusleplads ved rindende vand, ville jeg bruge samme løsning hjemme som jeg gør ude: Jeg tager en god håndfuld skumklude og gør dem våde, putter dem i en frysepose og snurrer den sammen i toppen. Kludene holder sig våde i meget lang tid på den måde.

Men derudover ville jeg prioritere pusleplads ved rindende vand meget højt. Har I ikke plads til et væghængt puslebord på badeværelset? Vores badeværelse er ret lille, men vi fik plads alligevel, og det er jeg meget glad for. Jeg synes simpelthen bare at det er mere hygiejnisk.

Vi har ikke meget plads derude, og har ikke helt bestemt os endnu.. Tror vi til en start vil bruge begge dele og finde ud af, hvad der passer os bedst.. 

Anmeld

20. oktober 2012

modesty

Vi har ikke meget plads derude, og har ikke helt bestemt os endnu.. Tror vi til en start vil bruge begge dele og finde ud af, hvad der passer os bedst.. 

Ja, det kan man jo også sagtens. Vi brugte også vådservietter i starten og fandt ud af at det ikke var noget for os. 

Anmeld

20. oktober 2012

Clisolka

Hvorfor bruger I dem så ikke på farten? (:

Fordi der er det langt nemmere med vådservietter - og så meget er vi nu heller ikke på farten 

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

modesty skriver:

Ja, det kan man jo også sagtens. Vi brugte også vådservietter i starten og fandt ud af at det ikke var noget for os. 

Jeg tror også man er nødt til at prøve til, hvad man er mest til.. 

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Babymor2010 skriver:

Fordi der er det langt nemmere med vådservietter - og så meget er vi nu heller ikke på farten 

Årh, okay (:

Anmeld

20. oktober 2012

Laulund87

Brugte kun vådservietter, det er så nemt!

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Brugte kun vådservietter, det er så nemt!

Jeg er også lidt forfalden til den løsning, men er alligevel lidt skeptisk, fordi jeg et eller andet sted, synes vand er "renere" mht. kemikalier.. Men vådservietterne er bare SÅ nemt, og tror ikke vi får mulighed for vand ved puslepladsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.