Hvad bruger du/I til de sarte numser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Ja jeg syntes ihvertfald det er rart med alle de forskellige man har, så man kan prøve dem af, det samme med bleer, ammeindlæg osv..  Tror når vi har brugt de sidste par pakker af vådservietterne vil vi prøve at købe nogle flere forskellige af dem vi ikke har prøvet endnu.. Folk stemte meget for dem i Rema1000, dem har jeg ikke prøvet endnu, så det var tanken at de skulle på "prøvelisten"..

Ja, der var da mange herinde der var fan af rema1000's.. Det vil vi også helt sikkert have i tankerne - også med hensyn til bleer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

LilleLene

M (: skriver:

Ej, hvor smart!

jaa

Anmeld

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

Ja, der var da mange herinde der var fan af rema1000's.. Det vil vi også helt sikkert have i tankerne - også med hensyn til bleer..

Vi bruger bleerne fra Rema, hvilket vi også er rigtig glade for. Vi gider ikke bruge en hel masse penge for nogle bleer, fordi de hedder et bestemt mærke, vi køber dem som fungere for os.. Og det må man sige dem fra rema1000 gør.

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Vi bruger bleerne fra Rema, hvilket vi også er rigtig glade for. Vi gider ikke bruge en hel masse penge for nogle bleer, fordi de hedder et bestemt mærke, vi køber dem som fungere for os.. Og det må man sige dem fra rema1000 gør.

Dem regner vi bestemt også med at prøve - hvorfor købe de dyre, hvis de billige er (mindst) ligeså gode? (: Så længe lillenusen er tør og ikke får udslæt eller rød numse, så er mærket da ligegyldigt..

Anmeld

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

Dem regner vi bestemt også med at prøve - hvorfor købe de dyre, hvis de billige er (mindst) ligeså gode? (: Så længe lillenusen er tør og ikke får udslæt eller rød numse, så er mærket da ligegyldigt..

Du har fuldstændig ret, kender selv en del af de folk som bare køber de andre fordi det er jo altså LIbero og Pampers'.. Hvilket jeg syntes er en dårlig forklaring på hvorfor de bruger dem.. Men så plejer de at komme med forklaringer som "mit barn kan ikke tåle de billige".. Og inderst inde ved man bare at de ikke har givet det en chance! 

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Du har fuldstændig ret, kender selv en del af de folk som bare køber de andre fordi det er jo altså LIbero og Pampers'.. Hvilket jeg syntes er en dårlig forklaring på hvorfor de bruger dem.. Men så plejer de at komme med forklaringer som "mit barn kan ikke tåle de billige".. Og inderst inde ved man bare at de ikke har givet det en chance! 

Ja, det er noget vås - medmindre man VIRKELIG HAR forsøgt.. Det er desværre de færreste..

Synes også det er mystisk at f.eks. landets børneafdelinger bruger Libero.. Der burde da klart være et billigere alternativ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.