Hvad bruger du/I til de sarte numser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad bruger du/I til de sarte numser?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.356 visninger
115 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

M (:

Inspireret af en anden tråd, blev jeg nysgerrig på, hvad du/I bruger, når de sarte numser skal vaskes.

Så hvad bruger du/I? Begrund gerne! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Mother-love

Vibruger kun vådservietter. Da isabella var helt lille brugte vi skumklude fordi vi havde pusleplads ved en vask. Vi flyttede da hunvar ca 5 mdr. Og her har vi ikke plads til pusleplads på badeværelset. Så vi bruger kun vådservietter nu for vi gider ikke slæbe vand frem og tilbage. Så har vi sådan nogle små poser til den brugte ble og brugte vådservietter som vi så smider i skraldespandende i køkkenet

Anmeld

20. oktober 2012

Kofoed.

Ude altid vådservietter, hjemme begge dele, kommer an på bleens indhold

Anmeld

20. oktober 2012

Bshizzle

Altid vådservietter ! 

Anmeld

20. oktober 2012

maryjane

Næsten altid vådservietter da vi ikke har skifteplads på badeværelset, desværre. Af og til en stofklud. Men primært det andet.

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

michelledam skriver:

Vibruger kun vådservietter. Da isabella var helt lille brugte vi skumklude fordi vi havde pusleplads ved en vask. Vi flyttede da hunvar ca 5 mdr. Og her har vi ikke plads til pusleplads på badeværelset. Så vi bruger kun vådservietter nu for vi gider ikke slæbe vand frem og tilbage. Så har vi sådan nogle små poser til den brugte ble og brugte vådservietter som vi så smider i skraldespandende i køkkenet

Vi overvejer også, om det skal være løsningen herhjemme.. Der er ikke meget plads på vores badeværelse, og puslebordet kommer formodentlig til at stå på lillens værelse - og det er da besværligt, at slæbe vand frem og tilbage! 

Har du oplevet nogen ulemper ved at skifte til ren brug af vådservietter? 

Anmeld

20. oktober 2012

Mokka

Jeg bruger altid vådservietter ude og så er det egentlig lidt forskelligt om det er vådservietter el skumklude hjemme.

Nogle skumklude synes jeg faktisk kan være meget ru, og så er vådservietterne mere nænsomme ved huden og køber dem, hvis jeg ikke kan finde/få de bløde skumklude i butikken.

Når jeg bruger vådservietter hjemme, skyller jeg dem alligevel op, da jeg ikke ved helt hvad de indeholder, som måske kan virke irriterende på en baby numse

Har egentlig stemt vådservietter ude og skum hjemme, men altså lidt blandet

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Kofoed. skriver:

Ude altid vådservietter, hjemme begge dele, kommer an på bleens indhold

Hvordan kan det være, at du bruger begge dele derhjemme? Er vådservietterne ikke gode nok uanset bleens indhold? Eller bruges der for mange? En helt tredje forklaring?

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Bshizzle skriver:

Altid vådservietter ! 

Hvorfor har du/I valgt således? (:

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

maryjane skriver:

Næsten altid vådservietter da vi ikke har skifteplads på badeværelset, desværre. Af og til en stofklud. Men primært det andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.