Hvad bruger du/I til de sarte numser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

M (:

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja

og fordi han er så sart hudet bagi har vi fået noget creme på recept der hedder Brentacort i tilfælde af rød numse, det køler og virker hurtigt

Er det ikke svampecreme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Fenja09

Inspireret af en anden tråd, blev jeg nysgerrig på, hvad du/I bruger, når de sarte numser skal vaskes.

Så hvad bruger du/I? Begrund gerne! 

Vi bruger stofklude morgen og aften, skumklude når der er afføring og vådservietter ved en helt alm. våd ble. Så jeg har stemt andet.

Jeg kunne aldrig drømme om kun at vaske mit barn med vådservietter - tænker nemlig på om jeg selv ville bryde mig om det?!  Så her gør vi det kun når der ikke skal vaskes så meget.

Hvis vores datter er rød i rumpen bruger vi kun Inotyol creme - det er det eneste jeg har fundet som virker optimalt.

/Fenja

Anmeld

20. oktober 2012

FruHolm <3

M (: skriver:

Er det ikke svampecreme?

Det skal jeg ikk kunne sige men fik det af lægen imod "rød hale" som de skriver og det var bare fordi han var rød

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Fenja09 skriver:

Vi bruger stofklude morgen og aften, skumklude når der er afføring og vådservietter ved en helt alm. våd ble. Så jeg har stemt andet.

Jeg kunne aldrig drømme om kun at vaske mit barn med vådservietter - tænker nemlig på om jeg selv ville bryde mig om det?!  Så her gør vi det kun når der ikke skal vaskes så meget.

Hvis vores datter er rød i rumpen bruger vi kun Inotyol creme - det er det eneste jeg har fundet som virker optimalt.

/Fenja

Hvorfor bruger i både stof- og skumklude? (:

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

MinBabyOscar <3 skriver:

Det skal jeg ikk kunne sige men fik det af lægen imod "rød hale" som de skriver og det var bare fordi han var rød

Hm, okay.. Mener også det bruges til behandling mod svamp.. (:

Anmeld

20. oktober 2012

Janni.

Altid vådservietter, da han ellers får rød ende.

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Janni. skriver:

Altid vådservietter, da han ellers får rød ende.

Anmeld

20. oktober 2012

Fenja09

Hvorfor bruger i både stof- og skumklude? (:

Stofkludene bruger jeg når hun bliver vasket om morgenen og om aftenen dvs i ansigt, under arme, hænder og fødder - vil ikke bruge skumklude til det, da de er en del hårdere mod huden. Skumkludene bliver kun brugt til at vaske forneden og engang imellem til hænderne.

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Fenja09 skriver:

Stofkludene bruger jeg når hun bliver vasket om morgenen og om aftenen dvs i ansigt, under arme, hænder og fødder - vil ikke bruge skumklude til det, da de er en del hårdere mod huden. Skumkludene bliver kun brugt til at vaske forneden og engang imellem til hænderne.

Årh, okay, på den måde (:

Anmeld

20. oktober 2012

FruHolm <3

Hm, okay.. Mener også det bruges til behandling mod svamp.. (:

Okay

jamen så ved jeg da han ikk får det hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.