Hvad bruger du/I til de sarte numser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

k&k&k&k

M (: skriver:

Hvordan kan det være, I startede ud med skumklude? Hvorfor valgte I at skifte? (:

Sygehuset anbefalede skumklude men efter noget tid blev hendes numse overfølsom overfor de der skumklude - ved ikke om vi købte dem for billigt eller om hun bare ikke kunne tåle dem. Men hendes numse reagerede i hvertfald med små røde pletter som lignede eksem. Så derfor skiftede vi - og hendes numse har haft det godt lige siden.

Jeg synes også der er STOR forskel på vådservietter. Herhjemme er dem fra Lidl et kæmpe hit - hvorimod dem fra budget ikke kan bruges - bare ærgelig når farmand arbejder i Føtex

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

M (:

LMX skriver:

Det har du fuldstændig ret i

Jeg har købt forskellige mærker af vådservietter, og så må vi se hvad jeg ender med at blive mest glad for. (Alle er svanemærkede)

Jeg har bestilt diverse prøvepakker, og så må vi prøve ad! (:

Anmeld

20. oktober 2012

Muhmi

Okay, så det er mere din dårlige erfaring med de billige der gør, at du foretrækker de lidt dyrere änglamark, end det er prisen i sig selv?

Ja selvfølgelig... Jeg køber bestemt ikke de dyre fordi jeg synes det er sjovt at give 15,- mere pr. pakke

Jeg har kun dårlige erfaringer med de billige og har også prøvet mig frem, for hvis jeg kunne spare så ville jeg da helst det

Anmeld

20. oktober 2012

ano14316

Dem kender jeg ikke - skal de vrides op ligesom skumklude eller?

Yep.. Det er bare en stor vatrundel, man vrider op i vand.. Det fungere enormt godt.. og de rengøre meget mere effektivt en skumklude synes jeg. 

den eneste ulempe er at man ikke kan gøre dem våde og have med på farten som skumklude, derfor vi bruger vådservietter. 

Jeg kan ikke engang finde nogen billeder af dem, men vil gerne tage et hvis du vil have det

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

k&k&k skriver:

Sygehuset anbefalede skumklude men efter noget tid blev hendes numse overfølsom overfor de der skumklude - ved ikke om vi købte dem for billigt eller om hun bare ikke kunne tåle dem. Men hendes numse reagerede i hvertfald med små røde pletter som lignede eksem. Så derfor skiftede vi - og hendes numse har haft det godt lige siden.

Jeg synes også der er STOR forskel på vådservietter. Herhjemme er dem fra Lidl et kæmpe hit - hvorimod dem fra budget ikke kan bruges - bare ærgelig når farmand arbejder i Føtex

Med venlig hilsen

k&k&k

Tak, fordi du ville dele din erfaring..

Ja, øv, det er da smadder ærgeligt..

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Muhmi skriver:

Ja selvfølgelig... Jeg køber bestemt ikke de dyre fordi jeg synes det er sjovt at give 15,- mere pr. pakke

Jeg har kun dårlige erfaringer med de billige og har også prøvet mig frem, for hvis jeg kunne spare så ville jeg da helst det

Okay, men der findes jo nogen, og jeg siger ikke at du er sådan, der KUN køber f.eks. libero, fordi de billige ikke er "gode nok" til deres guldklump (og her hentydes til de, der end ikke overvejer, at forsøge med de billige).. 

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

ano14316 skriver:

Yep.. Det er bare en stor vatrundel, man vrider op i vand.. Det fungere enormt godt.. og de rengøre meget mere effektivt en skumklude synes jeg. 

den eneste ulempe er at man ikke kan gøre dem våde og have med på farten som skumklude, derfor vi bruger vådservietter. 

Jeg kan ikke engang finde nogen billeder af dem, men vil gerne tage et hvis du vil have det

Det må du meget gerne! Hvor sagde du man kunne købe dem? De er da et forsøg værd! 

Anmeld

20. oktober 2012

ano14316

Det må du meget gerne! Hvor sagde du man kunne købe dem? De er da et forsøg værd! 

du kan købe dem i alle coops butikker... jeg køber dem somregel på tilbud i Superbrugsen

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

ano14316 skriver:

du kan købe dem i alle coops butikker... jeg køber dem somregel på tilbud i Superbrugsen

Ej, de ser da vildt lækre ud! 

Anmeld

20. oktober 2012

Muhmi

Okay, men der findes jo nogen, og jeg siger ikke at du er sådan, der KUN køber f.eks. libero, fordi de billige ikke er "gode nok" til deres guldklump (og her hentydes til de, der end ikke overvejer, at forsøge med de billige).. 

Jamen det er jo også for langt ude heheheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.