Hvad bruger du/I til de sarte numser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

M (:

Mokka skriver:

Jeg bruger altid vådservietter ude og så er det egentlig lidt forskelligt om det er vådservietter el skumklude hjemme.

Nogle skumklude synes jeg faktisk kan være meget ru, og så er vådservietterne mere nænsomme ved huden og køber dem, hvis jeg ikke kan finde/få de bløde skumklude i butikken.

Når jeg bruger vådservietter hjemme, skyller jeg dem alligevel op, da jeg ikke ved helt hvad de indeholder, som måske kan virke irriterende på en baby numse

Har egentlig stemt vådservietter ude og skum hjemme, men altså lidt blandet

Okay, så dit primære valg ville være bløde skumklude, pga. det "mystiske" indhold i vådservietter? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Bshizzle

M (: skriver:

Hvorfor har du/I valgt således? (:

Det er så hurtigt og nemt med vådservietter.. 

Skumklude var/er så besværligt.. Osse fordi man ikke gider gå rundt med vand (hoved/hale fad) gennem værelset og ud på badeværelset. 

Så er det nemt med vådservietter både i hjemmet og ude 

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Bshizzle skriver:

Det er så hurtigt og nemt med vådservietter.. 

Skumklude var/er så besværligt.. Osse fordi man ikke gider gå rundt med vand (hoved/hale fad) gennem værelset og ud på badeværelset. 

Så er det nemt med vådservietter både i hjemmet og ude 

Oplever du nogen ulemper ved vådservietterne? (:

Anmeld

20. oktober 2012

Mother-love

M (: skriver:

Vi overvejer også, om det skal være løsningen herhjemme.. Der er ikke meget plads på vores badeværelse, og puslebordet kommer formodentlig til at stå på lillens værelse - og det er da besværligt, at slæbe vand frem og tilbage! 

Har du oplevet nogen ulemper ved at skifte til ren brug af vådservietter? 

Nej jeg synes egentlig ikke der har været nogen ulemper. Det der måske kan være at man f.eks bruger man vådservietter når de har skidt. Da de ikke tager ligeså meget som f.eks en skumklud. Men jeg har det sådan lidt at de 10 kr en pakke vådservietter koster så går det nok.
Men det er så også det eneste. Ellers har jeg ikke nogen ulemper.
For vådservietterne gør også at de ikke blive alt for fugtige k skridtet. Så hvis man ikke lige får tørret ordentligt efter betyderdet ikke noget for de er kun lidt fugtige.
Og isabella har aldrig haft rød numse. Ikke en eneste gang i hende liv. (17 mdr) ved ikke om det har noget med at vi bruger vådservitter at gøre.
Vi bruger huggies vådservitter fordi de er kræftigere end de fleste og så kan man få dem storset alle steder på tilbud til 10 kr.

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

Da Daniel var under et år brugte vi vand og skumklude hjemme. Ude var det altid vådservietter.

Derefter blev det mere og mere til vådservietter, og nu bruger vi ikke andet, det er så nemt at have med at gøre. Vi har også puslebord på hans værelse

Køber altid kun svanemærkede vådservietter

Anmeld

20. oktober 2012

LMX

Vi har heller ikke puslebord på badev. så jeg forestiller mig vådservietter ude og en blanding af vådservietter og skumklude herhjemme. Har ihvertfald anskaffet rigelige mængder af begge dele.

Jeg forstår dog ikke hvorfor man stiller spørgsmålstegn ved indholdet i servietterne. Hvis de er svanemærkede og i deklareret samarbejde med astma og allergiforbundet så burde de jo ikke indeholde "forbudte" ting?

Anmeld

20. oktober 2012

Muhmi

Vådservietter... Men vi har så heller aldrig sparet penge på vores vådservietter... Vi køber bestemt ikke de billige og det ville jeg aldrig gøre, når nu jeg kun bruger vådservietter... Man betaler for kvalitet og derfor gør det mig intet at de koster over 20 kr for én pakke...

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

michelledam skriver:

Nej jeg synes egentlig ikke der har været nogen ulemper. Det der måske kan være at man f.eks bruger man vådservietter når de har skidt. Da de ikke tager ligeså meget som f.eks en skumklud. Men jeg har det sådan lidt at de 10 kr en pakke vådservietter koster så går det nok.
Men det er så også det eneste. Ellers har jeg ikke nogen ulemper.
For vådservietterne gør også at de ikke blive alt for fugtige k skridtet. Så hvis man ikke lige får tørret ordentligt efter betyderdet ikke noget for de er kun lidt fugtige.
Og isabella har aldrig haft rød numse. Ikke en eneste gang i hende liv. (17 mdr) ved ikke om det har noget med at vi bruger vådservitter at gøre.
Vi bruger huggies vådservitter fordi de er kræftigere end de fleste og så kan man få dem storset alle steder på tilbud til 10 kr.

Tak for svar! 

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Nessie skriver:

Da Daniel var under et år brugte vi vand og skumklude hjemme. Ude var det altid vådservietter.

Derefter blev det mere og mere til vådservietter, og nu bruger vi ikke andet, det er så nemt at have med at gøre. Vi har også puslebord på hans værelse

Køber altid kun svanemærkede vådservietter

Hvorfor brugte I skumkluder derhjemme? (:

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

LMX skriver:

Vi har heller ikke puslebord på badev. så jeg forestiller mig vådservietter ude og en blanding af vådservietter og skumklude herhjemme. Har ihvertfald anskaffet rigelige mængder af begge dele.

Jeg forstår dog ikke hvorfor man stiller spørgsmålstegn ved indholdet i servietterne. Hvis de er svanemærkede og i deklareret samarbejde med astma og allergiforbundet så burde de jo ikke indeholde "forbudte" ting?

Hvorfor vil du bruge en blanding?

Nej, logisk set burde de ikke, men er man ikke altid lidt skeptisk på ting man ikke 100% ved hvad er? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.