Hvad bruger du/I til de sarte numser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Da Ida var nyfødt baby brugte jeg skumklude, men skiftede ret hurtigt til vådservietter. Det er bare så meget nemmere! Og synes det er meeeeeeeget nemmere at få bæen væk med en vådserviet end en skumklud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

k&k&k&k

De første 10 uger ca. brugte vi skumklude hjemme og vådservietter ude. Efter det har vi kun brugt vådservietter.

Og det er hendes numse ikke generet af.

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Muhmi skriver:

Vådservietter... Men vi har så heller aldrig sparet penge på vores vådservietter... Vi køber bestemt ikke de billige og det ville jeg aldrig gøre, når nu jeg kun bruger vådservietter... Man betaler for kvalitet og derfor gør det mig intet at de koster over 20 kr for én pakke...

Hvilke vådservietter bruger du?

Har du belæg for, at de dyrere er bedre for de små numser end de billige?

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

rikkeregnbue skriver:

Da Ida var nyfødt baby brugte jeg skumklude, men skiftede ret hurtigt til vådservietter. Det er bare så meget nemmere! Og synes det er meeeeeeeget nemmere at få bæen væk med en vådserviet end en skumklud

Hvorfor startede du ud med skumklude? (:

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

k&k&k skriver:

De første 10 uger ca. brugte vi skumklude hjemme og vådservietter ude. Efter det har vi kun brugt vådservietter.

Og det er hendes numse ikke generet af.

Med venlig hilsen

k&k&k

Hvordan kan det være, I startede ud med skumklude? Hvorfor valgte I at skifte? (:

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

M (: skriver:

Hvorfor brugte I skumkluder derhjemme? (:

Tjah, jeg ville nok bare skåne numsen så meget som muligt, og tænkte at rent vand var bedre end vådservietter.

Skulle der komme en nr. 2, tror jeg også vi starter ud med vand og klude først, men man kan jo ændre mening, det er trods alt nemmere med vådservietterne

Kunne dog aldrig drømme om at købe nogen der ikke var svanemærkede

Anmeld

20. oktober 2012

LMX

Hvorfor vil du bruge en blanding?

Nej, logisk set burde de ikke, men er man ikke altid lidt skeptisk på ting man ikke 100% ved hvad er? 

Det er bare sådan en idé jeg har.. Jeg synes skumkludene er mere effektive ift afføring f.eks.

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Tjah, jeg ville nok bare skåne numsen så meget som muligt, og tænkte at rent vand var bedre end vådservietter.

Skulle der komme en nr. 2, tror jeg også vi starter ud med vand og klude først, men man kan jo ændre mening, det er trods alt nemmere med vådservietterne

Kunne dog aldrig drømme om at købe nogen der ikke var svanemærkede

Hm, det kan jeg godt se, men hvordan kan det så være, at du valgte at skifte? Hvorfor brugte du så ikke skumklude både ude og hjemme?

(det skal ikke læses anklagende, men undrende )

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

LMX skriver:

Det er bare sådan en idé jeg har.. Jeg synes skumkludene er mere effektive ift afføring f.eks.

Okay, det er en helt fair holdning (:

Jeg har ingen erfaringer på området, så jeg prøver bare at danne mig en mening om, hvad vi skal gøre, når vores lille fisk kommer til verden (:

Anmeld

20. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvorfor startede du ud med skumklude? (:

Ikke af nogen speciel grund faktisk. Min mor er jo dagplejer, og hun bruger skumklude og det var hvad hun anbefalede.

Jeg har dog altid skumklude liggende til når fisen skal vaskes i badet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.