12+0 og hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er du fin

Taaak !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Babydrøm

FrkZier skriver:

Hej Tøser

så ramte jeg idag 12+0 og har 5 dage til NF, jeg glæder mig utrolig meget og håber alt stadig er godt derinde (men selvfølgelig er det, det)

Jeg har ikke rigtig kvalme længere men der er kommet lidt halsbrænd, men det klare jeg nok.

det være pt. er at jeg stadig har ufattelig ondt i den øverste del af min venstre balle når jeg har stået op eller gået i for lang tid

men maven vokser stødt derud af, og det da kun pga ponchoer og støre trøjer jeg har kunne holde det skjult fra omverdenen

tusind tak fordi du gad læse

Smuk mave  Kan godt forstå du har svært ved at skjule den  Hvor mange har I fortalt det til nu? Er bare nysgerrig 

Du ser slet ik kagetyk ud, flot mave 

Anmeld

17. oktober 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

Hej Tøser

så ramte jeg idag 12+0 og har 5 dage til NF, jeg glæder mig utrolig meget og håber alt stadig er godt derinde (men selvfølgelig er det, det)

Jeg har ikke rigtig kvalme længere men der er kommet lidt halsbrænd, men det klare jeg nok.

det være pt. er at jeg stadig har ufattelig ondt i den øverste del af min venstre balle når jeg har stået op eller gået i for lang tid

men maven vokser stødt derud af, og det da kun pga ponchoer og støre trøjer jeg har kunne holde det skjult fra omverdenen

tusind tak fordi du gad læse

Så fin mave  

I må have held og lykke til NF  

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

AnnL skriver:

Smuk mave  Kan godt forstå du har svært ved at skjule den  Hvor mange har I fortalt det til nu? Er bare nysgerrig 

Du ser slet ik kagetyk ud, flot mave 

Tak
Jamen baby.dk ved det, min kæreste, min chef og min mor

Anmeld

17. oktober 2012

Babydrøm

FrkZier skriver:

Tak
Jamen baby.dk ved det, min kæreste, min chef og min mor

Okay, må være dejligt når I kan fortælle det til flere 

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

AnnL skriver:

Okay, må være dejligt når I kan fortælle det til flere 

ja glæder mig også, men det lidt sjovt, fordi i starten ku jeg bare sleeeet ikke vente med at fortælle det, men har efterhånden vænnet mig til at folk ikke ved det

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Så fin mave  

I må have held og lykke til NF  

mange tak
jeg er sikker på det nok skal gå godt, men man kan alligvel ikke lade være med at blive lidt nervøs

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

Det lindre smerten for mig hvis jeg trykker lidt på knoglen/musklen så jeg render rundt og tager mig selv på numsen :p

Du og jeg ville være et kønt par at spotte på gaden. Den ene vralter og den anden går og tager sig selv på numsen

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

Miss BananaHammock skriver:

Du og jeg ville være et kønt par at spotte på gaden. Den ene vralter og den anden går og tager sig selv på numsen

haha ja folk sku da få sig noget at fnise lidt af

Anmeld

20. oktober 2012

Elin_Maria

Hvor er du bare flot med den mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.