12+0 og hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

haha ja - aaaaldrig igen.. lige indtil næste gang

det da altid noget hun ikke sagde noget nedladende eller sådan

Jepp - lige indtil næste gang :p 

Ja, ellers havde jeg nok ikke kunne dy mig for at spørge om ikke hun kunne tale lidt lavere eller komme til mig og sige det i stedet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

Jeg har fået akupunktur den sidste halvdel af min graviditet, pga. bækkensmerter. Og det har hjulpet mig SÅÅÅÅÅÅ meget. 

- Så jeg vil klart anbefale dig at overveje det meget grundigt igen - jeg var også rædselslagen første gang. Men det gør slet ikke ondt. Tværtimod, så er det en rar følelse at ligge en halv time og slappe af med dem, med rolig musik til. 

Så det synes jeg klart du skal snakke med din jordemoder om  

Jeg får det en gang om ugen, og har fået det hele sidste del af graviditeten, så det er oppe på nogle gange efterhånden. Men på mig har det haft SÅÅÅ stor effekt, så jeg også kan have en hverdag, selvom jeg er sygemeldt og har ondt. 

hm.. det ku godt være jeg sku overveje det så, jeg er bare ikke sikker på jeg tør

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

Jepp - lige indtil næste gang :p 

Ja, ellers havde jeg nok ikke kunne dy mig for at spørge om ikke hun kunne tale lidt lavere eller komme til mig og sige det i stedet  

præcis

haha ja hun kunne jo også bare have spurgt mig

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

hm.. det ku godt være jeg sku overveje det så, jeg er bare ikke sikker på jeg tør

De er rigtig søde, de sygeplejersker der gør det. 

- Jeg sad også og rystede første gang jeg skulle derop. Men det er bare til man har prøvet det. 

Jeg fik enormt ondt efter 1. gang. Men efter 2. gang havde det en positiv virkning på bækkenet. Før kunne jeg ikke gå når det blev eftermiddag, så ondt havde jeg. Nu kan jeg fungere hele dagen - selvfølgelig har jeg ondt, men ikke sådan at jeg synes jeg skal dø. 

Så jeg vil klart anbefale at give det et forsøg

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

præcis

haha ja hun kunne jo også bare have spurgt mig

Ja - det er jo det :p Men det er ikke alle der tør spørge, hvis nu deres antagelse er forkert.

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

Ja - det er jo det :p Men det er ikke alle der tør spørge, hvis nu deres antagelse er forkert.

nej det rigtig nok, det nok de færreste der reelt 'tør' spørger en direkte: er du gravid?? (eller bare fed?)

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

De er rigtig søde, de sygeplejersker der gør det. 

- Jeg sad også og rystede første gang jeg skulle derop. Men det er bare til man har prøvet det. 

Jeg fik enormt ondt efter 1. gang. Men efter 2. gang havde det en positiv virkning på bækkenet. Før kunne jeg ikke gå når det blev eftermiddag, så ondt havde jeg. Nu kan jeg fungere hele dagen - selvfølgelig har jeg ondt, men ikke sådan at jeg synes jeg skal dø. 

Så jeg vil klart anbefale at give det et forsøg

jeg vil da i hvertfald overveje det, og måske give det et forsøg

mange tak

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

nej det rigtig nok, det nok de færreste der reelt 'tør' spørger en direkte: er du gravid?? (eller bare fed?)

Nemlig .. Det tror jeg er ganske normalt. Man vil jo helst ikke såre folk. 

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

jeg vil da i hvertfald overveje det, og måske give det et forsøg

mange tak

Det synes jeg du skal. 

- Og velbekomme  

Anmeld

17. oktober 2012

christina92

Ja hold da op, den kan du da ikke blive ved med at skjule

Hvor ser du bare smuk og lykkelig ud Glæder mig til at høre om NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.