12+0 og hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Ja hold da op, den kan du da ikke blive ved med at skjule

Hvor ser du bare smuk og lykkelig ud Glæder mig til at høre om NF

Haha nej er glad for jeg har ferie fra skolen nf mandag så derefter gør det ikke noget den ikke kan skjules :p 

mange tak smukke ❤ jeg føler mig også rigtig lykkelig <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

Hej Tøser

så ramte jeg idag 12+0 og har 5 dage til NF, jeg glæder mig utrolig meget og håber alt stadig er godt derinde (men selvfølgelig er det, det)

Jeg har ikke rigtig kvalme længere men der er kommet lidt halsbrænd, men det klare jeg nok.

det være pt. er at jeg stadig har ufattelig ondt i den øverste del af min venstre balle når jeg har stået op eller gået i for lang tid

men maven vokser stødt derud af, og det da kun pga ponchoer og støre trøjer jeg har kunne holde det skjult fra omverdenen

tusind tak fordi du gad læse

Fiiiin mave

Jeg har også døjet med den ene balle og det er desværre ikke blevet bedre - tvært imod. Men så vralter jeg bare lidt også kan jeg holde det nogenlunde ud

Anmeld

17. oktober 2012

M&N

Hvor er du fin

Anmeld

17. oktober 2012

M (:

FrkZier skriver:

Hej Tøser

så ramte jeg idag 12+0 og har 5 dage til NF, jeg glæder mig utrolig meget og håber alt stadig er godt derinde (men selvfølgelig er det, det)

Jeg har ikke rigtig kvalme længere men der er kommet lidt halsbrænd, men det klare jeg nok.

det være pt. er at jeg stadig har ufattelig ondt i den øverste del af min venstre balle når jeg har stået op eller gået i for lang tid

men maven vokser stødt derud af, og det da kun pga ponchoer og støre trøjer jeg har kunne holde det skjult fra omverdenen

tusind tak fordi du gad læse

Hvor er du fin!

Anmeld

17. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Så smuk, både dig og mavsen

Anmeld

17. oktober 2012

Elling <3<3

Sikke en smuk mave du allerede har

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

Miss BananaHammock skriver:

Fiiiin mave

Jeg har også døjet med den ene balle og det er desværre ikke blevet bedre - tvært imod. Men så vralter jeg bare lidt også kan jeg holde det nogenlunde ud

Det lindre smerten for mig hvis jeg trykker lidt på knoglen/musklen så jeg render rundt og tager mig selv på numsen :p

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

M (: skriver:

Hvor er du fin!

Taaaak

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

SecretMe skriver:

Sikke en smuk mave du allerede har

Mange tak

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Så smuk, både dig og mavsen

Hvor du sød  Taaaak !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.