12+0 og hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

Jeg synes absolut ikke at du ser kagetyk ud !!! Men ja - jeg kunne godt forestille mig at man kunne ligne det, med en stor poncho udenover maven :p 

- Det må du ihvertfald ikke gå og mene. Du har en rigtig fin mave allerede  

efter jeg havde cyklet i skole her den anden dag, var jeg lige ved at omkomme af hedeslag, så måtte jo tage ponchoen af - så ku jeg høre nogen af tøserne der sad og stirredde hviskede: ej tror i hun er gravid?? haha

så må næsten gå ud fra at jeg ikke ser kagetyk ud - uden poncho :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

MyBigWish

FrkZier skriver:

jeg er også vokset ret hurtigt, men det siger min mor hun også gjorde, så det ligger nok til familien

det skal nok nå at komme, inden du for set dig om kan du ikke se dine fødder mere

uha jeg tør ikke akupunktur

Heh så glæder jeg mig til at jeg ikke kan se mine føder mere Sidst var jeg omkring 25 uger henne før man kunne se det

Det gør ikke ondt at få akupunktur

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

MyBigWish skriver:

Heh så glæder jeg mig til at jeg ikke kan se mine føder mere Sidst var jeg omkring 25 uger henne før man kunne se det

Det gør ikke ondt at få akupunktur

hehe se krydser vi fingre for du snart ikke kan se dine fødder mere er sikker på det snart kommer

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

efter jeg havde cyklet i skole her den anden dag, var jeg lige ved at omkomme af hedeslag, så måtte jo tage ponchoen af - så ku jeg høre nogen af tøserne der sad og stirredde hviskede: ej tror i hun er gravid?? haha

så må næsten gå ud fra at jeg ikke ser kagetyk ud - uden poncho :p

HA HA HA :p 
 - Ja, kroppen arbejder jo på højtryk når vi slapper af, så hvad skal den ikke når vi cykler :p

Men nej, du ser absolut ikke kagetyk ud :p Man kan godt se det er en babymave

- Det er faktisk lidt sjovt at sidde og høre på - når folk overvejer tingene i krogene  

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

HA HA HA :p 
 - Ja, kroppen arbejder jo på højtryk når vi slapper af, så hvad skal den ikke når vi cykler :p

Men nej, du ser absolut ikke kagetyk ud :p Man kan godt se det er en babymave

- Det er faktisk lidt sjovt at sidde og høre på - når folk overvejer tingene i krogene  

og jeg har næsten 11 km til skole - og kom vidst liiidt for sent ud af døren så måtte bare spurte afsted på cyklen for at nå det, puuha det gør jeg aldrig igen

ih hvor du sød, tusind tak !

hehe ja hun burde øve sine hviske skills fordi det klarede hun ikke så godt

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

og jeg har næsten 11 km til skole - og kom vidst liiidt for sent ud af døren så måtte bare spurte afsted på cyklen for at nå det, puuha det gør jeg aldrig igen

ih hvor du sød, tusind tak !

hehe ja hun burde øve sine hviske skills fordi det klarede hun ikke så godt

HAHA :p Det kender jeg alt for godt - og man lærer det bare aldrig

Næste gang siger vi det samme - gør det aldrig igen :p 

Haha :p Nej, det kan jeg da ligesom forstå. Ikke alle er lige gode til at være diskrete  

Anmeld

17. oktober 2012

Camillos

FrkZier skriver:

Hej Tøser

så ramte jeg idag 12+0 og har 5 dage til NF, jeg glæder mig utrolig meget og håber alt stadig er godt derinde (men selvfølgelig er det, det)

Jeg har ikke rigtig kvalme længere men der er kommet lidt halsbrænd, men det klare jeg nok.

det være pt. er at jeg stadig har ufattelig ondt i den øverste del af min venstre balle når jeg har stået op eller gået i for lang tid

men maven vokser stødt derud af, og det da kun pga ponchoer og støre trøjer jeg har kunne holde det skjult fra omverdenen

tusind tak fordi du gad læse

hvor er du fin

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

Camillos skriver:

hvor er du fin

mange tak

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

HAHA :p Det kender jeg alt for godt - og man lærer det bare aldrig

Næste gang siger vi det samme - gør det aldrig igen :p 

Haha :p Nej, det kan jeg da ligesom forstå. Ikke alle er lige gode til at være diskrete  

haha ja - aaaaldrig igen.. lige indtil næste gang

det da altid noget hun ikke sagde noget nedladende eller sådan

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

jeg er også vokset ret hurtigt, men det siger min mor hun også gjorde, så det ligger nok til familien

det skal nok nå at komme, inden du for set dig om kan du ikke se dine fødder mere

uha jeg tør ikke akupunktur

Jeg har fået akupunktur den sidste halvdel af min graviditet, pga. bækkensmerter. Og det har hjulpet mig SÅÅÅÅÅÅ meget. 

- Så jeg vil klart anbefale dig at overveje det meget grundigt igen - jeg var også rædselslagen første gang. Men det gør slet ikke ondt. Tværtimod, så er det en rar følelse at ligge en halv time og slappe af med dem, med rolig musik til. 

Så det synes jeg klart du skal snakke med din jordemoder om  

Jeg får det en gang om ugen, og har fået det hele sidste del af graviditeten, så det er oppe på nogle gange efterhånden. Men på mig har det haft SÅÅÅ stor effekt, så jeg også kan have en hverdag, selvom jeg er sygemeldt og har ondt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.