12+0 og hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.076 visninger
53 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

FrkZier

Hej Tøser

så ramte jeg idag 12+0 og har 5 dage til NF, jeg glæder mig utrolig meget og håber alt stadig er godt derinde (men selvfølgelig er det, det)

Jeg har ikke rigtig kvalme længere men der er kommet lidt halsbrænd, men det klare jeg nok.

det være pt. er at jeg stadig har ufattelig ondt i den øverste del af min venstre balle når jeg har stået op eller gået i for lang tid

men maven vokser stødt derud af, og det da kun pga ponchoer og støre trøjer jeg har kunne holde det skjult fra omverdenen

tusind tak fordi du gad læse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

LilleChelle

Hvor er du fin - jeg kan godt huske hvordan det var lige pludselig ikke længere at have en flad mave. Og hvis man så ikke har fortalt omverdenen det endnu - så er det godt nok svært at gemme den væk :p

Anmeld

17. oktober 2012

MyBigWish

FrkZier skriver:

Hej Tøser

så ramte jeg idag 12+0 og har 5 dage til NF, jeg glæder mig utrolig meget og håber alt stadig er godt derinde (men selvfølgelig er det, det)

Jeg har ikke rigtig kvalme længere men der er kommet lidt halsbrænd, men det klare jeg nok.

det være pt. er at jeg stadig har ufattelig ondt i den øverste del af min venstre balle når jeg har stået op eller gået i for lang tid

men maven vokser stødt derud af, og det da kun pga ponchoer og støre trøjer jeg har kunne holde det skjult fra omverdenen

Rigtig fin mave Glæder mig til at jeg ikke kan skjule det mere

Kan det være din iskersnerve du har problemer med?

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

Hej Tøser

Sikke dog en fiiin mavse!! 

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Sikke dog en fiiin mavse!! 

mange tak

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

MyBigWish skriver:

Rigtig fin mave Glæder mig til at jeg ikke kan skjule det mere

Kan det være din iskersnerve du har problemer med?

taaak

hvor langt er du henne?

jo det også det jeg er kommet frem til

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

Hvor er du fin - jeg kan godt huske hvordan det var lige pludselig ikke længere at have en flad mave. Og hvis man så ikke har fortalt omverdenen det endnu - så er det godt nok svært at gemme den væk :p

også fordi jeg inden jeg blev gravid, havde tabt mig ret meget så var endelig blevet slank - og det kan man ikke ligefrem sige jeg er mere

men synes heldigvis ikke at jeg ser sådan kagetyk ud, eller jo det gør jeg jo når jeg har en kæmpe poncho på for at skjule maven haha

Anmeld

17. oktober 2012

MyBigWish

FrkZier skriver:

taaak

hvor langt er du henne?

jo det også det jeg er kommet frem til

Jeg er 15+4 idag og det er min anden graviditet Men alligevel er min mave ikke rigtig vokset

I min sidste graviditet havde jeg rigtig god erfarring med akupunktur mod smerter pga iskersnerven, og har samme problmer denne gang, så skal begynde at have det igen Det er værd at prøve hvis den driller meget ..

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

MyBigWish skriver:

Jeg er 15+4 idag og det er min anden graviditet Men alligevel er min mave ikke rigtig vokset

I min sidste graviditet havde jeg rigtig god erfarring med akupunktur mod smerter pga iskersnerven, og har samme problmer denne gang, så skal begynde at have det igen Det er værd at prøve hvis den driller meget ..

jeg er også vokset ret hurtigt, men det siger min mor hun også gjorde, så det ligger nok til familien

det skal nok nå at komme, inden du for set dig om kan du ikke se dine fødder mere

uha jeg tør ikke akupunktur

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

også fordi jeg inden jeg blev gravid, havde tabt mig ret meget så var endelig blevet slank - og det kan man ikke ligefrem sige jeg er mere

men synes heldigvis ikke at jeg ser sådan kagetyk ud, eller jo det gør jeg jo når jeg har en kæmpe poncho på for at skjule maven haha

Jeg synes absolut ikke at du ser kagetyk ud !!! Men ja - jeg kunne godt forestille mig at man kunne ligne det, med en stor poncho udenover maven :p 

- Det må du ihvertfald ikke gå og mene. Du har en rigtig fin mave allerede  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.