12+0 og hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

Hej Tøser

så ramte jeg idag 12+0 og har 5 dage til NF, jeg glæder mig utrolig meget og håber alt stadig er godt derinde (men selvfølgelig er det, det)

Jeg har ikke rigtig kvalme længere men der er kommet lidt halsbrænd, men det klare jeg nok.

det være pt. er at jeg stadig har ufattelig ondt i den øverste del af min venstre balle når jeg har stået op eller gået i for lang tid

men maven vokser stødt derud af, og det da kun pga ponchoer og støre trøjer jeg har kunne holde det skjult fra omverdenen

tusind tak fordi du gad læse

Sikke en smuk mave du har! 

Og stort held og lykke til NF, er helt sikker på, at ALT er godt og helt som det skal være derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Babydrøm

FrkZier skriver:

ja glæder mig også, men det lidt sjovt, fordi i starten ku jeg bare sleeeet ikke vente med at fortælle det, men har efterhånden vænnet mig til at folk ikke ved det

okay, det er da godt du har det sådan  men ja kan godt forstå du glæder dig til at fortælle det

Anmeld

20. oktober 2012

FrkZier

Elin_Maria skriver:

Hvor er du bare flot med den mave!

iih mange tak !!

Anmeld

13. november 2012

MF89

Sikke en fin mave Synes ikke man kan se det så meget på mig endnu  og jeg er 12+2 , men havde også lidt "ekstra"på maven inden jeg blev gravid så det lidt svære at se hvor meget den er vokset hehe

Synes stadig jeg døjer med trætheden, kvalme og halsbrænd.

Har hørt en gammel skrøne om at, hvis man døjer meget med halsbrænd i graviditeten ,er det fordi man venter sig en pige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.