Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kitty-Katten skriver: Svenske chokolade brød er chokolade småkager der skæres ud i ruder og drysses med perle sukker :-) du kan søge på Google så kommer der en masse opskrifter. Var i den lokale brugs som havde Anton Berg marcipan på søndags tilbud. Det blev også bare revet væk!
Svenske chokolade brød er chokolade småkager der skæres ud i ruder og drysses med perle sukker :-) du kan søge på Google så kommer der en masse opskrifter. Var i den lokale brugs som havde Anton Berg marcipan på søndags tilbud. Det blev også bare revet væk!
Nååeh de kender jeg godt
tak for tippet.. Ja det er dælme billigt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone Jakobsen skriver: jeg bare elsker at bage og lave konfekt til jul det svinger lidt hvilke slags der bliver lavet, men vi laver fx: pebernødder sofus vanille vanille kranse brunkager jødekager fedte brød plus masser af konfekt.
jeg bare elsker at bage og lave konfekt til jul det svinger lidt hvilke slags der bliver lavet, men vi laver fx:
pebernødder
sofus vanille
vanille kranse
brunkager
jødekager
fedte brød
plus masser af konfekt.
Sofus vanillie ?
Fedtebrød?
Det lyder som nogle gode klassikere
Hver jul bager jeg kager med min far og i år skal min svigerinde, nevø og min nye lille datter være med..
Vi bager honningkager, pebernødder, vanilie kager og havregrynskugler.. Derudover en masse konfekt.. Elsker den dag med min far..
Mussen2 skriver: Nej, slet ikke faktisk det er sådan nogle gårde nogle ( lyder ikke så lækkert men det er de virkelig) så er de dekoreret med lidt rød farve, så børn synes de erfantastiske
Nej, slet ikke faktisk det er sådan nogle gårde nogle ( lyder ikke så lækkert men det er de virkelig) så er de dekoreret med lidt rød farve, så børn synes de erfantastiske
Det lyder i hvert fald specielt
Mettefpigen skriver: Jaa præcis, han elsker at kigge på når nan laver mad og vil MEGET gerne hjælpe så tænker at om et par måneder kunne han måske hjælpe på en lidt bedre måde ;-) :-P
Jaa præcis, han elsker at kigge på når nan laver mad og vil MEGET gerne hjælpe så tænker at om et par måneder kunne han måske hjælpe på en lidt bedre måde ;-) :-P
Ja da .. God ide
AalborgPigen skriver: Det lyder i hvert fald specielt
Månsson skriver: Jeg gør det hele Pebernødder og honning hjerter skal der til også laver jeg vanille kranse,kokoskranse,brunkager sammen med min bedstemor da hun ikke rigtig kan holde til det mere.. Det er super hyggeligt... Elsker og lave konfekt det kan jeg bruge flere timer på samt at lave fyldt chokolade..
Jeg gør det hele Pebernødder og honning hjerter skal der til også laver jeg vanille kranse,kokoskranse,brunkager sammen med min bedstemor da hun ikke rigtig kan holde til det mere.. Det er super hyggeligt... Elsker og lave konfekt det kan jeg bruge flere timer på samt at lave fyldt chokolade..
Mummms det lyder godt ..
Hvad putter du i konfekt ? Jeg syntes det bliver ret ens ..
Mussen2 skriver: Kom lige i tanke om jeg har lavet en gammel tråd om dem https://www.baby.dk/debat/148332pi1/madopskrifter/j uledyr.aspx
Kom lige i tanke om jeg har lavet en gammel tråd om dem https://www.baby.dk/debat/148332pi1/madopskrifter/j uledyr.aspx
TAK
AalborgPigen skriver: Hvis du gør, hvilke slags ? Jeg vil afprøve det i år.. Har i hvert fald bestemt mig for hindbærflæsk, efter Mette Blomsterbergs opskrift.. Da kæresten elsker sådan noget
Hvis du gør, hvilke slags ?
Jeg vil afprøve det i år..
Har i hvert fald bestemt mig for hindbærflæsk, efter Mette Blomsterbergs opskrift.. Da kæresten elsker sådan noget
Jeg bager altid :
PebernødderBrunkagerHonningkagerMandelkager
Udover det laver jeg altid havregrynskugler, konfekt, hjemmelavet rødkål til juleaften og julefrokosterne og så lader jeg mig som regel inspirere til at lave en eller to nye ting
Kald mig bare husmor
Elsker jul!
annecatrine88 skriver: Hver jul bager jeg kager med min far og i år skal min svigerinde, nevø og min nye lille datter være med.. Vi bager honningkager, pebernødder, vanilie kager og havregrynskugler.. Derudover en masse konfekt.. Elsker den dag med min far..
Ej hvor hyggeligt
Ja det er skønt at have tid med ens forældre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128