Bager du til jul ? Eller laver konfekt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Muffin_girl

Miss Church skriver:

Havregrynskugler! Dem havde jeg fuldstædig glemt! Åh de er gode. Dem laver jeg NATURLIGVIS også  og mange af dem, for de bliver hurtigt spist 

Uh de er ikke lige mig ... 

Men ved maaange elsker dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Thereseh

Miss Church skriver:

Havregrynskugler! Dem havde jeg fuldstædig glemt! Åh de er gode. Dem laver jeg NATURLIGVIS også  og mange af dem, for de bliver hurtigt spist 

De smager bare SÅ godt. Brugte Mette Blomsterbergs sidste år, og det gør jeg igen i år  Mums

Anmeld

16. oktober 2012

Muffin_girl

Lone Jakobsen skriver:

det er faktisk helt simple opskrifter.... men ja, det er gamle klassikere. fedtebrød tror jeg du kan finde i de fleste kogebøger af den gode gamle slags, og sofus vanille er en opskrift jeg har fået af min svigermor

jeg har tidligere lagt den ind her på siden, så den burde findes et sted endnu

Tak skal du have

Anmeld

16. oktober 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Nej jeg syntes hellere aldrig det bliver spist.. Man skal nok lave mindre portioner måske ?

Hos os bliver ALT spist!

Anmeld

16. oktober 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Hos os bliver ALT spist!

Hahha .... Må være fordi det jeg er vant til at få er for kedeligt

Anmeld

16. oktober 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Jeg gør det hele Pebernødder og honning hjerter skal der til også laver jeg vanille kranse,kokoskranse,brunkager sammen med min bedstemor da hun ikke rigtig kan holde til det mere.. Det er super hyggeligt... Elsker og lave konfekt det kan jeg bruge flere timer på samt at lave fyldt chokolade..

Uhmm.... Det er de bløde med chokoladeovertræk, ikke? Altså dem man ser i butikkerne med glansbilleder?

Anmeld

16. oktober 2012

Ploffer

AalborgPigen skriver:

Dumme  

Ej spurgte selv jo .. 

He he

Du må smøge ærmerne op og lave det selv

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

AalborgPigen skriver:

Hvis du gør, hvilke slags ? 

Jeg vil afprøve det i år..  

Har i hvert fald bestemt mig for hindbærflæsk, efter Mette Blomsterbergs opskrift.. Da kæresten elsker sådan noget  

Vi bager vaniliekranse, triller havregrynskugler og laver konfekt med nødder, kokus, marcipan og nougat.. Mega hyggelig tradition! (:

Anmeld

16. oktober 2012

L&V

Baagøe skriver:

Uhmm.... Det er de bløde med chokoladeovertræk, ikke? Altså dem man ser i butikkerne med glansbilleder?

Yeps elsker honninghjerter. også er det bare nemt at lave

Anmeld

16. oktober 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Nougath, nødder, pistache, chokolade, toffie, sprut, også laver jeg nogle forskellige "rene"chokolade altså uden marcipan men så kan der være fløde kaffe osv i

Det gør vi også og så blander vi også lidt kokos i - MUMS!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.