Bager du til jul ? Eller laver konfekt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.213 visninger
137 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Muffin_girl

Hvis du gør, hvilke slags ? 

Jeg vil afprøve det i år..  

Har i hvert fald bestemt mig for hindbærflæsk, efter Mette Blomsterbergs opskrift.. Da kæresten elsker sådan noget  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Miss Church

AalborgPigen skriver:

Har i hvert fald bestemt mig for hindbærflæsk, efter Mette Blomsterbergs opskrift.. Da kæresten elsker sådan noget  

Jeg er småkage-bageren i vores familie Synes det er så hyggeligt at bage jule-småkager. Så kommer jeg rigtig i julehumør 

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Church

Hov jeg mangler da noget Jeg bager: 

Brunkager, vaniliekranse, pebernødder, jødekager... Hmm det er vist mest det

Anmeld

16. oktober 2012

Julemusen

1. Adventsweekend bliver der altid bagt. I år bliver det svenske chokolade brød, pebernødder, vanille kranse og honning kager.
I løbet af december laver jeg konfekt til juleaften og sån at der er lidt til juledagene. Har lige købt marcipan i søndags da jeg fik et pund for 30 kr. Bliver kun dyrere og dyrere hen mod jul :-)

Anmeld

16. oktober 2012

Hvem?

AalborgPigen skriver:

Min kære mor og jeg har fast tradition, så vi bager en HEL dag, vaniliekranse, pebernødder, brunkager (jeg har glemt et eller andet, men kan ik huske hvad :p), og konfekt  - elsker den dag

Anmeld

16. oktober 2012

Mettefpigen

Nej men vil faktisk gerne begynde på det så jeg måske kan få lavet lidt julehygge med bassen :-)

Anmeld

16. oktober 2012

Ploffer

AalborgPigen skriver:

Yes

Jeg bager vanillekranse, brunkager, klejner, pebernødder, jødekager og honninghjerter.

Og laver alt muligt konfekt og jeg har også bestemt mig for at prøve blomsterbergs hindbærflæsk

Anmeld

16. oktober 2012

Muffin_girl

Miss Church skriver:

Jeg er småkage-bageren i vores familie Synes det er så hyggeligt at bage jule-småkager. Så kommer jeg rigtig i julehumør 

Ja det er nemlig så hygsomt med sådan noget 

Anmeld

16. oktober 2012

Muffin_girl

Miss Church skriver:

Hov jeg mangler da noget Jeg bager: 

Brunkager, vaniliekranse, pebernødder, jødekager... Hmm det er vist mest det

Så de helt almindelige med gode småkager

Anmeld

16. oktober 2012

Muffin_girl

Kitty-Katten skriver:

1. Adventsweekend bliver der altid bagt. I år bliver det svenske chokolade brød, pebernødder, vanille kranse og honning kager.
I løbet af december laver jeg konfekt til juleaften og sån at der er lidt til juledagene. Har lige købt marcipan i søndags da jeg fik et pund for 30 kr. Bliver kun dyrere og dyrere hen mod jul :-)

Hvad er svenske chokolade brød ? hvor dælan fik du det til 30 kr ? ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.