Juledyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.144 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Mussen2

Nogen derude af jer friske piger, det ved hvordan man laver de der småkager, som jeg kalder juledyr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

eirene

Mussen2 skriver:

Nogen derude af jer friske piger, det ved hvordan man laver de der småkager, som jeg kalder juledyr?

Det kommer jo an på hvilke du kalder juledyr??

Anmeld

28. november 2011

Mussen2

eirene skriver:

Det kommer jo an på hvilke du kalder juledyr??

Tror de er sønderjyske. De er hårde i det og er stukket ud af figurer, som ligner forskellige dyr. De er så dekoreret med rød glasursteg, som jeg kender dem Har fundet lidt på nettet, men det kunne være rart med en afprøvet opskrift

Anmeld

28. november 2011

MelikkazMoar

Mussen2 skriver:

Tror de er sønderjyske. De er hårde i det og er stukket ud af figurer, som ligner forskellige dyr. De er så dekoreret med rød glasursteg, som jeg kender dem Har fundet lidt på nettet, men det kunne være rart med en afprøvet opskrift

kan du ikke sende et billed ? at sådan det kan se ud, så kan det være vi andre kan genkende det

Anmeld

28. november 2011

eirene

Mussen2 skriver:

Hmm.. jeg har lige fået en opskrift fra børnehaven på nogle de laver der. Altså dyrene er jo bare alt efter hvilken udstikker man bruger. Disse dufter ihvertfald rigtig meget af jul og skulle være ekstra børnevenlige fordi dejen ikke klistrer...

Anmeld

28. november 2011

Mussen2

MelikkazMoar skriver:

kan du ikke sende et billed ? at sådan det kan se ud, så kan det være vi andre kan genkende det

Yes here it comes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.