Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Nej det går os ret tit galt for mig men prøver mig bare lidt frem med sukker og fløde nogle gange kondenseret mælk..
Nej det går os ret tit galt for mig men prøver mig bare lidt frem med sukker og fløde nogle gange kondenseret mælk..
Ok, tak for det :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Har ingen opskrift, da jeg bare selv har fundet på det Jeg blander bare 500 gram marcipan af den gode fra Odense med 60% med Bailey ind til konsistensen er så blød, at man ikke længere kan forme det i hånden. Derefter former jeg kugler med en ske. Jeg lader kuglerne stå på køl i ca. En time, hvorefter jeg dypper dem i chokolade
Har ingen opskrift, da jeg bare selv har fundet på det Jeg blander bare 500 gram marcipan af den gode fra Odense med 60% med Bailey ind til konsistensen er så blød, at man ikke længere kan forme det i hånden. Derefter former jeg kugler med en ske. Jeg lader kuglerne stå på køl i ca. En time, hvorefter jeg dypper dem i chokolade
NØjjjj hvor lyder det bare lækkert !!!!!!!!!!
AalborgPigen skriver: NØjjjj hvor lyder det bare lækkert !!!!!!!!!!
Det smager bare super lækkert Min far er vild med cognac, så jeg plejer lige at lave en lille portion med det til ham også
Jahhhhh....det er SÅ hyggeligt.
Bager jødekager, vanilliekranse, brunkager og nogle gange forsøger jeg med noget nyt.
Og så laver vi altid noget marcipan, nougat-halløj. Pistachienødder med marcipan og mørk chokolade er bare mums.
Tror faktisk der er en lignende opskrift inde på odense marcipans side. Vi laver dem nemlig også
Rikke&Liam skriver: Tror faktisk der er en lignende opskrift inde på odense marcipans side. Vi laver dem nemlig også
Ja, jeg kender deres tidligere konditor, så han adopterede opskriften i en modificeret udgave, og så fik jeg lidt godter til gengæld
Baagøe skriver: Det smager bare super lækkert Min far er vild med cognac, så jeg plejer lige at lave en lille portion med det til ham også
Tror du man kan lave en nougat variant ?? Hvor man ruller det i hakkede ristede nødder ? Hvor massen inden i er sådan prailine/nougat ???
Det er en jeg køber fra Aalborg Chokoladen.. Men gad godt selv lave en variant
AalborgPigen skriver: Tror du man kan lave en nougat variant ?? Hvor man ruller det i hakkede ristede nødder ? Hvor massen inden i er sådan prailine/nougat ??? Det er en jeg køber fra Aalborg Chokoladen.. Men gad godt selv lave en variant
Svært at stige for nougat er jo ikke god til at absorbere væske Men det skader jo ikke at prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128