Til jer, der ikke kendte barnets køn før fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Kofoed.

M (: skriver:

De

Ja, det er vildt så hurtigt man glemmer, hvor små de var!

Ih, glæder mig nu til at se jeres lille skat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Tullepoder

M (: skriver:

Kunne i godt finde en fin neutral sengerand + puslepude? (:

Ja, det synes vi selv  

Det er hvidt, med sorte dyrehoveder på  Vi købte også en del peter plys, det er også køns neutralt...

Anmeld

16. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Jeg kender dog godt kønnet på vores bebs .

MEn første gang der købte jeg alle store ting neutralt ..

BArnevogn er farven silver check fra emmaljunga . SEngetøj fandt jeg i både jysk og babySam . ALt udstyr er fra babySam ..

Men tilgengæld vil jeg sige jeg havde meget meget svært ved at finde neutralt tøj jeg fandt dog nogen sæt i magasin . Lidt i h og m . Men intet andre steder . En grund til vi os ved kønnet den her gang , det er simpelthen møg svært at egnen neutralt tøj .

Anmeld

16. oktober 2012

modesty

Tja, jeg kendte min drengs køn, men det kunne ligeså godt have været ukendt. For han har tøj der er blåt, grønt, lilla, gult, orange, rødt, brunt.

Hans barnevogn og klapvogn er også farver der kan gå til begge køn. Dynebetræk er også en masse forskellige farver.

På hans værelse er møbler, lamper og plakater/billeder mintgrøn, lyserød, gul, rød, lilla, blå.

Man kan få masser af farverigt tilbehør og tøj til babyer som ikke behøver at være lyseblåt eller lyserødt.

Jeg kan ikke se hvorfor man ikke skal kunne bruge en masse forskellige farver til begge køn?

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Nettemor skriver:

Det kan være Men træk vejret dybt og tag det heeeelt roligt Du har lidt tid endnu til at finde styr på det Og du skal helt sikkert nok klare det

Ja, og har endda to måneder fra endt uddannelse og frem til terminen, så mon ikke det burde kunne nås? 

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Kofoed. skriver:

Ih, glæder mig nu til at se jeres lille skat

Hvor er du sød!  Jeg glæder mig også til at se den lille fisk! Indtil videre ser vi utålmodigt frem til MD om fire uger igår! 

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Tullepoder skriver:

Ja, det synes vi selv  

Det er hvidt, med sorte dyrehoveder på  Vi købte også en del peter plys, det er også køns neutralt...

Har du nogen billeder? (:

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg kender dog godt kønnet på vores bebs .

MEn første gang der købte jeg alle store ting neutralt ..

BArnevogn er farven silver check fra emmaljunga . SEngetøj fandt jeg i både jysk og babySam . ALt udstyr er fra babySam ..

Men tilgengæld vil jeg sige jeg havde meget meget svært ved at finde neutralt tøj jeg fandt dog nogen sæt i magasin . Lidt i h og m . Men intet andre steder . En grund til vi os ved kønnet den her gang , det er simpelthen møg svært at egnen neutralt tøj .

Jeg synes egentlig det er en lidt trist udvikling, at man føler sig nødsaget til at kende kønnet for at kunne shoppe.. 

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

modesty skriver:

Tja, jeg kendte min drengs køn, men det kunne ligeså godt have været ukendt. For han har tøj der er blåt, grønt, lilla, gult, orange, rødt, brunt.

Hans barnevogn og klapvogn er også farver der kan gå til begge køn. Dynebetræk er også en masse forskellige farver.

På hans værelse er møbler, lamper og plakater/billeder mintgrøn, lyserød, gul, rød, lilla, blå.

Man kan få masser af farverigt tilbehør og tøj til babyer som ikke behøver at være lyseblåt eller lyserødt.

Jeg kan ikke se hvorfor man ikke skal kunne bruge en masse forskellige farver til begge køn?

Det kan man også sagtens, men det er nok nemmere at sige: "denne røde bluse kan godt gå til en dreng", end "denne røde bluse kan NOK godt gå til både en dreng og en pige".. Det synes jeg i hvert fald.. 

Anmeld

16. oktober 2012

Laulund87

Hvad med Peter Plys og Bamse og Kylling? Det er da neutralt og med en masse farver Ellers elsker jeg brune farver og denim, ikke kedeligt og til begge køn.. I hvert fald i min verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.