Til jer, der ikke kendte barnets køn før fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

LRKH

M (: skriver:

Jeg tænker at tøj skulle nok kunne gå an, synes bare det er frustrerende at ALT udstyr som er sødt og fint er lilla/lyserødt eller blåt/grønt, i de nuancer, der skriger dreng/pige.. 

Der må da være andre end mig (og de få herinde), som ville sætte pris på noget fint, neutralt udstyr, som (trods kendt køn) ville kunne bruges til næste barn? 

Ja det kan du have ret i, men jeg synes nu at det beige sengetøj f.eks er meget pænt, klassisk og lidt gammelromantisk, men det er jo bare mig

Ellers synes jeg at skrigende grøn er ret neutralt (bla den farve jeg har købt puslepude i)

Og så har jeg set nogle ret søde sengerande med dyr på, der er ret neutrale, og stadig pæne..

Ellers kan det være du skal prøve at søge på nettet efter brugt, når nu der er så mange der skriver at det var nemmere at finde for nogle år siden? - Det kan jo være at der er nogle der netop har købt neutralt den gang, der ikke skal have flere børn, og derfor sælger nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Maja88

vi købte i h&m og lurifax

Anmeld

16. oktober 2012

Nettemor

Sengerand, sengetøj, puslepude o.lign.?

Sengerand bruger du højst sandsynlig ikke de første par mdr Så vent med den hvis du ikke finder en fin neutral. Det er ikke den du skal stresse ned,

Vores puslepude er en neutral fra bilka. Der er alligevel altid et håndklæde eller andet på.. Og de koster ikke alverden så du kan evt starte med sådan en og så skifte den ud overhånden.

I starten bruger du kun de små dyner alligevel så har du 3 sæt eller sådan noget i neutral kan du altid ønske dig det i barselsgave

Anmeld

16. oktober 2012

MamaJakob

Tunsind tak for de mange gode råd! 

Specielt det, at holly lidt tøset i designet tænkte jeg også, men kan da godt se, at det så sagtens kan være en "drengefarve" og stadig være sødt til en pige.. (:

Så lidt 

Min kusine har netop født en dreng (de kendte ikke kønnet), og de har været så glade for alt deres Holly's - både i blåt og brunt, og jeg skal helt sikkert også låne det, når vores lille pige kommer til verden. Så er der selvfølgelig bare lige det der med, at Holly's ikke er heeeelt billigt - men måske nogen herinde (eller på Trendsales) sælger

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Kofoed. skriver:

Det har du ret i og det bliver ikke bedre, få jeg stod den anden dag og sorterende tøj og der var da en super sød, men lidt lille bluse, kiggende så på størrelse, 56, wow og jeg troende lige ana kunne bruge den, ha ha...

Ja, det er vildt så hurtigt man glemmer, hvor små de var!

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

LRKH skriver:

Ja det kan du have ret i, men jeg synes nu at det beige sengetøj f.eks er meget pænt, klassisk og lidt gammelromantisk, men det er jo bare mig

Ellers synes jeg at skrigende grøn er ret neutralt (bla den farve jeg har købt puslepude i)

Og så har jeg set nogle ret søde sengerande med dyr på, der er ret neutrale, og stadig pæne..

Ellers kan det være du skal prøve at søge på nettet efter brugt, når nu der er så mange der skriver at det var nemmere at finde for nogle år siden? - Det kan jo være at der er nogle der netop har købt neutralt den gang, der ikke skal have flere børn, og derfor sælger nu?

Hm, det kunne da være man skulle give det en chance! Må lige kigge brugt markedet igennem (:

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Maja88 skriver:

vi købte i h&m og lurifax

Hvad er lurifax? 

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Nettemor skriver:

Sengerand bruger du højst sandsynlig ikke de første par mdr Så vent med den hvis du ikke finder en fin neutral. Det er ikke den du skal stresse ned,

Vores puslepude er en neutral fra bilka. Der er alligevel altid et håndklæde eller andet på.. Og de koster ikke alverden så du kan evt starte med sådan en og så skifte den ud overhånden.

I starten bruger du kun de små dyner alligevel så har du 3 sæt eller sådan noget i neutral kan du altid ønske dig det i barselsgave

Ja, måske "problemet" vokser sig større i mit hoved fordi jeg er frustreret over, at jeg ikke rigtig kan finde det perfekte, og derfor slet ikke er kommet igang endnu! 

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

MamaJakob skriver:

Så lidt 

Min kusine har netop født en dreng (de kendte ikke kønnet), og de har været så glade for alt deres Holly's - både i blåt og brunt, og jeg skal helt sikkert også låne det, når vores lille pige kommer til verden. Så er der selvfølgelig bare lige det der med, at Holly's ikke er heeeelt billigt - men måske nogen herinde (eller på Trendsales) sælger

Men hvis man kun skal have et par stykker (og det skal man jo i neutralt), så går det nok, at det ikke er det billigste (lidt penge skal man vel have lov at bruge )  

Anmeld

16. oktober 2012

Nettemor

Ja, måske "problemet" vokser sig større i mit hoved fordi jeg er frustreret over, at jeg ikke rigtig kan finde det perfekte, og derfor slet ikke er kommet igang endnu! 

Det kan være Men træk vejret dybt og tag det heeeelt roligt Du har lidt tid endnu til at finde styr på det Og du skal helt sikkert nok klare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.