Til jer, der ikke kendte barnets køn før fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

M (:

Jeg vil da egentlig også anbefale Holly's! Fantastisk mærke! Har selv købt lidt i gul/orange til når vi engang får nr 2

Dobbelt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Kofoed.

M (: skriver:

Hvor er du sød!  Jeg glæder mig også til at se den lille fisk! Indtil videre ser vi utålmodigt frem til MD om fire uger igår! 

Det er utroligt hvor langsomt, men alligevel hurtigt, tiden den går.

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Kofoed. skriver:

Det er utroligt hvor langsomt, men alligevel hurtigt, tiden den går.

Ja, det er bare SÅ rigtigt! Man tæller ned, og bliver overrasket hver gang man går ind i en ny uge - og alligevel snegler tiden sig afsted..

Anmeld

16. oktober 2012

Kofoed.

Ja, det er bare SÅ rigtigt! Man tæller ned, og bliver overrasket hver gang man går ind i en ny uge - og alligevel snegler tiden sig afsted..

Lige nemlig hehe

Anmeld

16. oktober 2012

Laulund87

Hihi, det er da også svært at lade være, når man spotter et godt tilbud! Planlægger I nr. to? (:

Vi forsøger.. Blev gravid i første forsøg for 4 måneder siden, men det endte i en SA. Håber snart den er der igen

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Vi forsøger.. Blev gravid i første forsøg for 4 måneder siden, men det endte i en SA. Håber snart den er der igen

Øv, det er jeg ked af at høre! Vil krydse fingre for, at heldet snart vender, så Maria kan få en lillebrøster! 

Anmeld

16. oktober 2012

Laulund87

Øv, det er jeg ked af at høre! Vil krydse fingre for, at heldet snart vender, så Maria kan få en lillebrøster! 

Man ved jo det kan ske, men det er ikke lige det man regner med.

Mange tak

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Man ved jo det kan ske, men det er ikke lige det man regner med.

Mange tak

Nej, man håber og tror vel altid på det bedste - det er man nødt til! 

Anmeld

16. oktober 2012

ekebiv

Jeg har tænkt maks. 5 bodyer, 5 natdrager og 5 sæt/heldragter.. Og tænker størrelse 56, da vi i min familie traditionelt får store børn.. Er det voldsomt?

Jeg købte også en masse neutralt til vores den første i str 56 men hun var et bette nips der var instr 50 læææænge så da hun passede 56 ville jeg hellere have tøsetøj. Da vi skulle have nr 2 kendte vi heller ikke kønnet men jeg havde jo det neutrale tænkte jeg. Ud kom en dreng og jeg var ikke engang kommet hjem fra sygehuset før den første bærepose renvasket baby drengetøj var dukket op fra nogle venner. Her 3. gang vil vi heller ikke kende kønnet men vi har jo også både drenge og pigetøj nu.
Jeg køber et sæt til hvert køn til at komme hjem i i str 50 og det sæt der ikke bliver brugt kan datteren få til dukkerne eller jeg kan bytte det :-)

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

ekebiv skriver:

Jeg købte også en masse neutralt til vores den første i str 56 men hun var et bette nips der var instr 50 læææænge så da hun passede 56 ville jeg hellere have tøsetøj. Da vi skulle have nr 2 kendte vi heller ikke kønnet men jeg havde jo det neutrale tænkte jeg. Ud kom en dreng og jeg var ikke engang kommet hjem fra sygehuset før den første bærepose renvasket baby drengetøj var dukket op fra nogle venner. Her 3. gang vil vi heller ikke kende kønnet men vi har jo også både drenge og pigetøj nu.
Jeg køber et sæt til hvert køn til at komme hjem i i str 50 og det sæt der ikke bliver brugt kan datteren få til dukkerne eller jeg kan bytte det :-)

Hm, må da hellere overveje nøje, hvor meget (lidt!) jeg skal investere i, og hvilke størrelser.. Det er da en større videnskab! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.