Til jer, der ikke kendte barnets køn før fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Team Putte

M (: skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå! Var det fra H&M?

Ja købt for et lille års tid siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M (:

Baby2påvej skriver:

Nu havde jeg en på 54 cm og 3900g, og hun var i 50 den første måned, måske lidt mere..

Jeg havde kun 2 natdragter, og det var selvom hun var gylper.
Så jeg købte savlesmække i alle verdens farver og det tog det værste.

ESL har jo mange fine neutrale heldragter. Har købt en med blå, lille og gule pletter på, som jo kan være til begge køn.
Eller holly... De grønne og gule ??

Det vil jeg lige se nærmere på! 

Anmeld

16. oktober 2012

2babygirls

M (: skriver:

Jeg har tænkt maks. 5 bodyer, 5 natdrager og 5 sæt/heldragter.. Og tænker størrelse 56, da vi i min familie traditionelt får store børn.. Er det voldsomt?

http://www.jysk.dk/4/58/80/82/ag/catalog-sales/

Lur lige jysk... synes da der er et par stykker som er gode som neutrale.. Og ellers er peter plys jo ret neutralt

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Team Putte skriver:

Ja købt for et lille års tid siden

Okay (:

Anmeld

16. oktober 2012

spj

Jeg vil bare lige sige at uanset hvilken farve du vælger at putte dit barn i, så vil det altid være nogen det spørg om det er en dreng hvis i fx får en pige.
Der er så mange der har taget fejl ved min datter på trods af at hun havde spænde i håret og lyserødt tøj på, så spørg de alligevel om det er en dreng.
Nu her min lillebror er der også mange der spørg om det er en pige, selvom han har blåt tøj på.
Vi valgt en barnevogn der er stort med lime grønt på selvom vi vidste vi skulle have en pige. Da vi brugt den til vores datter var der også mange der sagde noget i stil med at "der ligger han da godt" osv.
Så mit råd er køb hvad i synes der er pænt.

I babysam har de en serie med tilbehør til børneværelset med køer på. Det synes jeg er rigtig sødt og vi har både brugt det til vores pige og dreng.

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Baby2påvej skriver:

http://www.jysk.dk/4/58/80/82/ag/catalog-sales/

Lur lige jysk... synes da der er et par stykker som er gode som neutrale.. Og ellers er peter plys jo ret neutralt

Den med pingvinerne er da mega cute! 

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

spj skriver:

Jeg vil bare lige sige at uanset hvilken farve du vælger at putte dit barn i, så vil det altid være nogen det spørg om det er en dreng hvis i fx får en pige.
Der er så mange der har taget fejl ved min datter på trods af at hun havde spænde i håret og lyserødt tøj på, så spørg de alligevel om det er en dreng.
Nu her min lillebror er der også mange der spørg om det er en pige, selvom han har blåt tøj på.
Vi valgt en barnevogn der er stort med lime grønt på selvom vi vidste vi skulle have en pige. Da vi brugt den til vores datter var der også mange der sagde noget i stil med at "der ligger han da godt" osv.
Så mit råd er køb hvad i synes der er pænt.

I babysam har de en serie med tilbehør til børneværelset med køer på. Det synes jeg er rigtig sødt og vi har både brugt det til vores pige og dreng.

Hm, det har du nok ret i.. Jeg tror bare man bekymrer sig yderligere, når man så skal købe neutralt, for så giver tøjet jo netop slet intet hint.. 

Det må jeg lige se nærmere på (:

Anmeld

16. oktober 2012

Nettemor

Du kan jo købe en masse af det neutrale og og når bebsen så kommer så ønske dig noget kønsbestemt En lille pige kan jo sagten have grå på evt kombineret med lyserød eller lilla

Anmeld

16. oktober 2012

Tullepoder

Vi har ikke vidst kønnet, begge gange. Jeg synes også det var nemmere at finde noget for 3 år siden, end det er nu. Men vi købte puslepude og sengerand i babysam.venten sort/grå barnevogn. Og neutralt tøj fra name it og h&m. Og købte også lidt i grønt og gråt.. Kig evt på name it hjemmeside. Men købt lidt, da i jo nok får en røvfuld tøj, når baby kommer. Det gjorde vi i hvert fald.

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Nettemor skriver:

Du kan jo købe en masse af det neutrale og og når bebsen så kommer så ønske dig noget kønsbestemt En lille pige kan jo sagten have grå på evt kombineret med lyserød eller lilla

Ja, det er selvfølgelig rigtig.. Men synes egentlig det er mindst lige så slemt med udstyr? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.