smed min "nye" kat ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Gittemor09

FrkZier skriver:

hvad jeg har forstået er at naboens kat er kommet ind til hende, hun har smidt katten ud igen..

er forvirret..

okay, jeg troede det var en kat hun havde fået...

og så viste det sig at den havde orm, og det er hun vidst bange for.....

og så smed de den ud, eller sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Kief31

Anonym skriver:

hej piger jeg holder mig ano i denne tråd - fordi jeg allerede har fået nogle over nallerne af min kæreste.

men vi fik en sød sød kat ind af døren igår.. Den faldt meget hurtigt til, og havde gang i den. "pludselig ser jeg noget hvidt i pelen" og jeg får kæresten til at fjerne det. Jeg spørg om det kan være en "orm" og han kigger videre, og siger nah, nej! eller jo tror du skal fjerne katten, og jeg går total i panik..! jeg har haft massere af orm som barn, fordi mine forældres kat kun var ude havde orm, og dermed smittede det vildt hurtigt, Jeg var særlig udsat - eller var, og er i dag mega angst for orme....! jeg lukkede missen ud på wc'et og krøllede mig sammen, indtil jeg bad min kæreste slippe den løs, og vi har indtil videre ikke set den. Kort tid efter gik det op for ham hvad vi havde gjort, og blev skidt. Men jeg sidder med en lettelse af at jeg ik skal se eller bøvle med levende eller døde orm, andre der også har panik for det?

Du skulle fandme skamme dig!!

Anmeld

16. oktober 2012

Kief31

Anonym skriver:

jeg er ikke god til at formulere mig altid.... jaja den er van til omegnet og har bolig.... men vi kan selv ikke finde den fordi vi fik det dårligt over vi lukkede den ind og det hele gik over styr

Hvis det er en andens kat du har taget ind, skulle du skamme dig ligeså meget, for det er tyveri!! Men jeg tvivler, for du roder noget rundt i det.. Hvis det var en tilfældigt forbipasserende kat, ville tidligere ejer ikke have lovet dig at den ikke havde orm, og i ville ikke rende og lede efter den.

Anmeld

16. oktober 2012

baby012

synes ike rigtig histiorien ænger sammen....... 

Anmeld

16. oktober 2012

Underskøn

Hahahaha.. Derfor det altid er en rigtig dårlig ide at lyve, man kan sgu ikk selv hitte rede i det til sidst..
Sandheden er meget mere enkel

Anmeld

16. oktober 2012

Laulund87

Zette skriver:

Smed min "nye" kat ud.... 

Bare du selv kan holde styr på din løgnhistorie 

Tror simpelthen ikke på at det er en forbipasserende kat. TS fandt nok bare ud af at det lyder mindre forfærdeligt at sige det er en tilfældig kat, end at det er en kat man har anskaffet sig for så at smide den ud

Anmeld

16. oktober 2012

Muhmi

LMX skriver:

Næ, men jeg har derimod panik over mennesker der tager forsvarsøse dyr ind og så smider dem væk igen til ukendt skæbne.

Er FULDSTÆNDIG målløs!! 

Helt ærligt, HVAD i hede hule Hævled bilder du dig egentlig ind?

At smide en kat væk bare på grund af orm, som LET kan kureres både ved mennesker OG dyr...

Ejnej nej nej neej....!!

Anmeld

16. oktober 2012

B&J

Godt være du er i panik for orme det vil sige hvis du har lus en dag jamen så skal du lukkes inde fordi vi andre syntes ikke det er særlig lækker.

ej undksyld men helt ærligt i burde ikke have dyr hold op hvor er det synd for katten

den kan da ikke gøre for den har orm., man ringer da til dyrlægen og får en ormekur..

og ved du hvad det er yderst sjælden katte/hunde orm kommer på mennesker.... da min kat havde orm ja der havde den sku været i vores seng og ingen af os fik det...

Anmeld

16. oktober 2012

jydeinden

der er lidt for mange ting ved den her historie jeg absolut ikke kan få til at hænge sammen.

du siger at det ikke er din kat, men en tidligere lejer eller ejers, men at katten blev tryg ved jer og søgte ind med det samme, dét har jeg ALDRIG hørt at nogen kat eller hund for den sags skyld gør. de er altid forsigtige overfor fremmed ukendte steder.

du siger at du er rædselsslagende overfor orm, men så vidt jeg ved befinder ormene sig i dyrets afføring, og IKKE i pelsen, derudover mener jeg bestemt ikke det smitter mennesker.

der er lidt for mange ting jeg absolut ikke forstår, men jeg håber godt nok ikke at det viser sig at det er en kat som er tæt knyttet til dig eller din partner, for så siger jeg godt nok stakkels dyr.

Anmeld

16. oktober 2012

Muhmi

Efter at have læst tråden så fatter jeg simpelthen nada af den historie...

Indrøm at du har smidt din killing udenfor til en ukendt skæbne og tag det skrald der kommer..... Du VED jo at du har gjort noget der er meget forkert i alles øjne herinde, ellers ville du ikke være anonym og du ville heller ikke lave om på din historie...

Mit første svar var/er lidt overilet, indrømmet, men det er simpelthen SÅ ansvarsløst det du har gjort og du burde aldrig nogensinde anskaffe dig dyr igen....

Vil lige hilse og sige at børn altså også får/kan få orm... Har du så tænkt dig at kyle ungen for porten indtil det går over af sig selv?? Sådan noget skal behandles og det tager hverken lang tid, koster mange penge eller er omstændigt...

Du skal skamme dig noget så grusomt og det håber/tror jeg virkelig også at du gør....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.