smed min "nye" kat ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

kiwiol skriver:

Så forstår jeg ikke..  Hvis det er naboens kat.. eller nogen i kender.. hvorfor lukker du den så ude på toilettet? Hvorfor lukkede du den ikke bare ud?

Og hvorfor får i det dårligt over at have lukket en kat ud, som ikke er jeres, og som er vant til at være ude.. og som jo så kender området? Og hvorfor leder i efter den?

ledte efter den fordi vi smed den ret voldsom ud.. for at gøre det godt igen... for ikke at ha skræmt den.. wc'et brugte jeg pga panik jeg tænkte simpelthen ikke over situationen fordi jeg bare skulle væk.... den var jo så sød, men jeg reagere volsomst og underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Humanincubator

Nå det var naboens kat. Lidt mere fornuft.. Men hvorfor lukkede du den ikke bare ud igen ? Og en udekat får jævnligt orm.

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

jeg er ikke god til at formulere mig altid.... jaja den er van til omegnet og har bolig.... men vi kan selv ikke finde den fordi vi fik det dårligt over vi lukkede den ind og det hele gik over styr

Okay. Jeg er glad for at høre, det hænger sådan sammen.

Altså så kunne I heller ikke gøre andet end bare at lukke den ud igen. Det har den ikke tænkt nærmere over, den er sikkert bare spankuleret hjem til sin madskål. Jeg tror ikke, I behøver tænke mere over det. Måske bare undlade at gøre det samme en anden gang. Af flere forskellige årsager. Både at den kan have orm/lopper, at den kan finde på at strinte, hvis den ikke er neutraliseret og af hensyn til ejeren. Jeg ville ikke bryde mig om at andre lukkede mine katte ind i deres hjem.

Til gengæld er det lidt ærgerligt at ejeren påstår, den ikke har orm, når den har det, for den skal jo have en ormekur.  Det får udekatte jo nemt, så det hjælper ikke så meget at sige, den ikke har orm. Det skal jo tjekkes regelmæssigt.

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Humanincubator skriver:

Giv den dog en ormekur. Det virker med det samme. Men hallo - man smider ikke bare en kat udenfor. Jeg ville have det MEGET dårligt med det. Og hvis man anskaffer sig en kat, så må man også leve med, at den kan have orm. Det er en del af dyreverdenen.

Så kort sagt: Skam dig - og lad være med at anskaffe dig nogen former for dyr.

det var ikke min eller en kat vi havde købt.

Anmeld

16. oktober 2012

smokin

Smed min "nye" kat ud.... 

Bare du selv kan holde styr på din løgnhistorie 

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Zette skriver:

jeg følte mere eller mindre det var min egen .. den faldt til hos mig med det SAMME - fik det så dårligt over jeg smed den ud,

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

jeg følte mere eller mindre det var min egen .. den faldt til hos mig med det SAMME - fik det så dårligt over jeg smed den ud,

Du følte det var din egen, selvom du vidste at det var naboens du havde lukket ind og "den faldt til" med det samme?

Arj hvis man er rigtigt velforvaret så omtaler man ikke et andet menneskes dyr som sin egen efter en dags tid velvidende at den har et andet hjem...

Undskyld, du lyder unaturligt naiv/eller fuld af løgn.

Og en så voldsom reaktion på en ormeinfektion at man smider katten voldsomt ud siger lidt om en som menneske - og hvorfor lede efter den hvis det ikke var jeres?

Det hænger ikke sammen IMO

Anmeld

16. oktober 2012

Gittemor09

FrkZier skriver:

jeg forstår altså heller ikke hvad det er der er sket med katten

så er det altså ikke kun mig der er forvirret... og de efterfølgende indlæg har bestemt ikke gjort det bedre

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Zette skriver:

Men helt ærligt, TS, hvorfor gør du det her?

Er du alene?

Er du OK?

Er du et barn?

Har du problemer?

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Church

Gittemor09 skriver:

så er det altså ikke kun mig der er forvirret... og de efterfølgende indlæg har bestemt ikke gjort det bedre

Nej tværtimod  Jeg fatter ikke en brik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.