smed min "nye" kat ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.412 visninger
84 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Anonym trådstarter

hej piger jeg holder mig ano i denne tråd - fordi jeg allerede har fået nogle over nallerne af min kæreste.

men vi fik en sød sød kat ind af døren igår.. Den faldt meget hurtigt til, og havde gang i den. "pludselig ser jeg noget hvidt i pelen" og jeg får kæresten til at fjerne det. Jeg spørg om det kan være en "orm" og han kigger videre, og siger nah, nej! eller jo tror du skal fjerne katten, og jeg går total i panik..! jeg har haft massere af orm som barn, fordi mine forældres kat kun var ude havde orm, og dermed smittede det vildt hurtigt, Jeg var særlig udsat - eller var, og er i dag mega angst for orme....! jeg lukkede missen ud på wc'et og krøllede mig sammen, indtil jeg bad min kæreste slippe den løs, og vi har indtil videre ikke set den. Kort tid efter gik det op for ham hvad vi havde gjort, og blev skidt. Men jeg sidder med en lettelse af at jeg ik skal se eller bøvle med levende eller døde orm, andre der også har panik for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

hej piger jeg holder mig ano i denne tråd - fordi jeg allerede har fået nogle over nallerne af min kæreste.

men vi fik en sød sød kat ind af døren igår.. Den faldt meget hurtigt til, og havde gang i den. "pludselig ser jeg noget hvidt i pelen" og jeg får kæresten til at fjerne det. Jeg spørg om det kan være en "orm" og han kigger videre, og siger nah, nej! eller jo tror du skal fjerne katten, og jeg går total i panik..! jeg har haft massere af orm som barn, fordi mine forældres kat kun var ude havde orm, og dermed smittede det vildt hurtigt, Jeg var særlig udsat - eller var, og er i dag mega angst for orme....! jeg lukkede missen ud på wc'et og krøllede mig sammen, indtil jeg bad min kæreste slippe den løs, og vi har indtil videre ikke set den. Kort tid efter gik det op for ham hvad vi havde gjort, og blev skidt. Men jeg sidder med en lettelse af at jeg ik skal se eller bøvle med levende eller døde orm, andre der også har panik for det?

Næ, men jeg har derimod panik over mennesker der tager forsvarsøse dyr ind og så smider dem væk igen til ukendt skæbne.

Anmeld

16. oktober 2012

Isabella_mor

NåR man anskaffer sig dyr er det ens pligt at tage sig af dyret! Mananskaffer sig altså ikke bare et dyr og hvis det viser sig at dyret så har orm så smider man altså ikke bare kattwn ud!!! Så har man som ejer PLIGT til at give dyret ormekur! 

Jeg har absolut ingen respekt for det i har gjort. Det er en af de ting dyr får, orm, så i skulle aldrig have anskaffet jer et dyr til at starte med! Stakkels kat! 

Anmeld

16. oktober 2012

Moar2011

Undskyld- men hvor er det synd for katten ..

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

LMX skriver:

Næ, men jeg har derimod panik over mennesker der tager forsvarsøse dyr ind og så smider dem væk igen til ukendt skæbne.

Anmeld

16. oktober 2012

OverTheRainbow

LMX skriver:

Godt sagt! Og enig! 

Det er ikke i orden.. tag den dog til dyrlægen istedet nu hvor i har været så "søde" at tage den indenfor..At tage ansvar, hedder det vist

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Kat

Dét, du har foretaget dig der, kan altså politianmeldes...

Føj for f*nden...

Umiddelbart synes jeg, det lyder som et fake indlæg, for at skabe røre i andedammen. Bare et sært forum til emnet.

Anmeld

16. oktober 2012

Gittemor09

er det kun mig der ikke helt forstod hvad der er sket med katten??

udfra andres svar lyder det ikke til at være noget godt

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg faker den ikke. jeg er panik for orme! jeg fik afvide den ingen orm havde! indtil det modsatte er bevist!

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

Gittemor09 skriver:

er det kun mig der ikke helt forstod hvad der er sket med katten??

udfra andres svar lyder det ikke til at være noget godt

jeg forstår altså heller ikke hvad det er der er sket med katten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.