smed min "nye" kat ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

JA.. lige præcis. Er simpelthen så forvirret over denne her tråd!!

er godt nok også skrupforvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

er godt nok også skrupforvirret

Men uanset hvad, så tager man vel heller ikke nogens kat med ind, hvis man ved at katten har en ejer?! Ja, alt hvad TS skriver har ingen sammenhæng.. 

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Men uanset hvad, så tager man vel heller ikke nogens kat med ind, hvis man ved at katten har en ejer?! Ja, alt hvad TS skriver har ingen sammenhæng.. 

PRÆCIS!

forstår det virkelig ikke.. det er jo ikke  normalt bare at tage en andens kat, og så kalde det for sin egen kat

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

PRÆCIS!

forstår det virkelig ikke.. det er jo ikke  normalt bare at tage en andens kat, og så kalde det for sin egen kat

Hha nemlig.. Jeg ville da blive enormt ked af det, hvis det  var min kat?

Det er en af grundene til jeg ikke har kat.. Man ved ikke om man aldrig ser den igen, på grund af folk der stjæler! Tør slet ikke lade mine hunde vente foran tanken fx, fordi folk stjæler så vildt for tiden...

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Hha nemlig.. Jeg ville da blive enormt ked af det, hvis det  var min kat?

Det er en af grundene til jeg ikke har kat.. Man ved ikke om man aldrig ser den igen, på grund af folk der stjæler! Tør slet ikke lade mine hunde vente foran tanken fx, fordi folk stjæler så vildt for tiden...

synes bare det er meeeeget besynderligt! hun havde vel heller ikke bare taget en hund ude foran tanken?

Anmeld

16. oktober 2012

vitapigen

Underlig indlæg hvor TS laver om på historien... Tror dette indlæg er FAKE!!

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

synes bare det er meeeeget besynderligt! hun havde vel heller ikke bare taget en hund ude foran tanken?

Nej haha, lige præcis.. det er synd både for katten og ejeren - og som Sussie siger, så smitter orm på dyr da ikke?!

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej haha, lige præcis.. det er synd både for katten og ejeren - og som Sussie siger, så smitter orm på dyr da ikke?!

ja tænker også, stakkels missekat - at hun bare sådan 'kidnapper' den :p den var lige lidt nysgerrig og stikker snuden på terassen, og HAPS

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

ja tænker også, stakkels missekat - at hun bare sådan 'kidnapper' den :p den var lige lidt nysgerrig og stikker snuden på terassen, og HAPS

Hahahahaha ja!!! Håber ikke det er tilfældet her

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Hahahahaha ja!!! Håber ikke det er tilfældet her

hehe nej håber jeg heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.