smed min "nye" kat ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Janni.

Muhmi skriver:

Efter at have læst tråden så fatter jeg simpelthen nada af den historie...

Indrøm at du har smidt din killing udenfor til en ukendt skæbne og tag det skrald der kommer..... Du VED jo at du har gjort noget der er meget forkert i alles øjne herinde, ellers ville du ikke være anonym og du ville heller ikke lave om på din historie...

Mit første svar var/er lidt overilet, indrømmet, men det er simpelthen SÅ ansvarsløst det du har gjort og du burde aldrig nogensinde anskaffe dig dyr igen....

Vil lige hilse og sige at børn altså også får/kan få orm... Har du så tænkt dig at kyle ungen for porten indtil det går over af sig selv?? Sådan noget skal behandles og det tager hverken lang tid, koster mange penge eller er omstændigt...

Du skal skamme dig noget så grusomt og det håber/tror jeg virkelig også at du gør....

Til TS: du burde skamme dig Stakkels kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Nessie

Nu har jeg læst alle kommentarerne og det er en meget mærkelig historie.

Er det din egen kat eller naboens?

Er det din egen, så er det dybt uansvarligt det du har gjort. Og er du virkelig så panisk angst for nogle orme der ikke kan smitte dig, så burde du nok fǻ lidt hjælp til at få det bearbejdet. Katte kan få lopper, orm og andet, og det er bare ikke grund nok til at sætte dem uden for døren.

Er det naboens kat, så skal du da slet ikke lukke den indenfor, så er den historie ikke længere.

Er det en tilfældigt forbipasserende kat, undrer jeg mig MEGET over at du har taget den indenfor, du kan jo ikke vide om dne har en ejer et sted, og hvorfra har du så fået at vide at den ikke har orm?

Til sidst er du vist ikke den rette til at bede folk om at holde en god tone.

Anmeld

16. oktober 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi vil fra staffs side minde om, at hvis der er noget der ikke stemmer er det en god idé at anmelde tråden. Det er til gengæld ikke i orden at kalde TS for fake i tråden. 

I må have en god aften

Staff

Anmeld

16. oktober 2012

Laulund87

der er lidt for mange ting ved den her historie jeg absolut ikke kan få til at hænge sammen.

du siger at det ikke er din kat, men en tidligere lejer eller ejers, men at katten blev tryg ved jer og søgte ind med det samme, dét har jeg ALDRIG hørt at nogen kat eller hund for den sags skyld gør. de er altid forsigtige overfor fremmed ukendte steder.

du siger at du er rædselsslagende overfor orm, men så vidt jeg ved befinder ormene sig i dyrets afføring, og IKKE i pelsen, derudover mener jeg bestemt ikke det smitter mennesker.

der er lidt for mange ting jeg absolut ikke forstår, men jeg håber godt nok ikke at det viser sig at det er en kat som er tæt knyttet til dig eller din partner, for så siger jeg godt nok stakkels dyr.

Men vil dog sige at man faktisk oftest opdager orm hos katte ved at de netop sidder i pelsen ved enden. (Ville indsætte bræk smileyen, men den har jeg ikke mere)

Anmeld

16. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

hej piger jeg holder mig ano i denne tråd - fordi jeg allerede har fået nogle over nallerne af min kæreste.

men vi fik en sød sød kat ind af døren igår.. Den faldt meget hurtigt til, og havde gang i den. "pludselig ser jeg noget hvidt i pelen" og jeg får kæresten til at fjerne det. Jeg spørg om det kan være en "orm" og han kigger videre, og siger nah, nej! eller jo tror du skal fjerne katten, og jeg går total i panik..! jeg har haft massere af orm som barn, fordi mine forældres kat kun var ude havde orm, og dermed smittede det vildt hurtigt, Jeg var særlig udsat - eller var, og er i dag mega angst for orme....! jeg lukkede missen ud på wc'et og krøllede mig sammen, indtil jeg bad min kæreste slippe den løs, og vi har indtil videre ikke set den. Kort tid efter gik det op for ham hvad vi havde gjort, og blev skidt. Men jeg sidder med en lettelse af at jeg ik skal se eller bøvle med levende eller døde orm, andre der også har panik for det?

Det jeg ikke forstår er hvorfor laver du sådan et indlæg? Både hvis historien er sand og hvis den er løgn? Hvis den er sand, hvad havde du så forestillet dig ville ske? Hvis du sidder i din ende og finder på det her, hvad er det så rigtigt det handler om?

Anmeld

16. oktober 2012

smokin

Stop nu med at putte vand på møllen....... 

Anmeld

16. oktober 2012

jydeinden

Laulund87 skriver:

Men vil dog sige at man faktisk oftest opdager orm hos katte ved at de netop sidder i pelsen ved enden. (Ville indsætte bræk smileyen, men den har jeg ikke mere)

haha du er da sørme hyggelig, endeligt flere detaljer tak :-D

Anmeld

16. oktober 2012

Laulund87

jydeinden skriver:

haha du er da sørme hyggelig, endeligt flere detaljer tak :-D

Var jo nødt til at pointere din fejl

Anmeld

16. oktober 2012

jydeinden

Laulund87 skriver:

Var jo nødt til at pointere din fejl

hehe jeg indrømmer gerne at jeg ikke har styr på ormes yndlings gemmesteder, og jeg er heller ikke sikker på at jeg ønsker at vide ret meget haha

Anmeld

16. oktober 2012

Laulund87

jydeinden skriver:

hehe jeg indrømmer gerne at jeg ikke har styr på ormes yndlings gemmesteder, og jeg er heller ikke sikker på at jeg ønsker at vide ret meget haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.