Omskæring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

sne190810 skriver:

Nu jeg bare lige nysgerrigper ..

Men hvordan kan han svare at sexlivet er bedre? Han har jo aldrig rigtig prøvet andet Det jo ikke fordi han kan sammenligne det at have sex MED forhud

Fordi jeg havde sex med ham imens han havde forhud og efter at han blev omskåret  Det er jo bare min kærestes svar til at det er dejligt at være omskåret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Camillos skriver:

din kæreste må jo også have haft en forhuds forsnevring? eftersom der har været en meicinsk grund til at få den fjernet ? jeg tænker bare en forhud der fungere som den skal kan da ikke genere? jeg ved det ikke har ikke selv en.. hehe.. det var bare en tanke..

Nej nej, men vi snakkede vel også bare om at hendes kammerat kom med nogen gode grunde til hvorfor at omskæring var smart   medicinsk eller ej..

Og min kæreste giver hendes ven ret  Det kan vi tøser jo ikke sætte os ind i, så derfor spurgte jeg en der har prøvet det hehe

Anmeld

12. oktober 2012

Camillos

LilleNyPåVej skriver:

Fordi jeg havde sex med ham imens han havde forhud og efter at han blev omskåret  Det er jo bare min kærestes svar til at det er dejligt at være omskåret..

okay men han må også have haft ubehag inden han blev omskåret det var det jeg tænkte  så det klart det er blevet bedere  

Anmeld

12. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Camillos skriver:

okay men han må også have haft ubehag inden han blev omskåret det var det jeg tænkte  så det klart det er blevet bedere  

Ja da indsnævringen begyndte var det jo træls, men den har jo ikke altid været der - og det er det han sammenligner, så det er stadig bedre uden forhud uden tvivl 

Anmeld

12. oktober 2012

Camillos

LilleNyPåVej skriver:

Ja da indsnævringen begyndte var det jo træls, men den har jo ikke altid været der - og det er det han sammenligner, så det er stadig bedre uden forhud uden tvivl 

okay så forstår bedere 

Anmeld

12. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Camillos skriver:

okay så forstår bedere 

Og nu var jeg jo der så igennem hans forløb med omskæring - og selv jeg kunne sige av 

Så i mit hoved giver det da mere mening at udsætte små børn for det, de har nok mere tendens til ikke at have gener og mærker efter det senere, hvorimod man som voksen ved hvor ondt og smertefuldt det er.

Puha det er altså ikke et kønt syn 

Men altså, jeg går ikke desideret ind for omskæring, syntes faktisk det er svært 

Anmeld

12. oktober 2012

Sommerfugl86

Helt klart IMOD!!!
Smerte skal IKKE påføres et barn, fordi forældrene/religionen siger at det er bedst for barnet, og det gælder både omskæring og huller i ørerne (på små babyer, der ikke selv har valgt).

Anmeld

12. oktober 2012

baby012

LilleNyPåVej skriver:

Og nu var jeg jo der så igennem hans forløb med omskæring - og selv jeg kunne sige av 

Så i mit hoved giver det da mere mening at udsætte små børn for det, de har nok mere tendens til ikke at have gener og mærker efter det senere, hvorimod man som voksen ved hvor ondt og smertefuldt det er.

Puha det er altså ikke et kønt syn 

Men altså, jeg går ikke desideret ind for omskæring, syntes faktisk det er svært 

men altså, det er et kirorisk indgreb, i dette tilfælde et overgreb da barnet jo ikke selv kan være med til at bestemme, synes bare små børn der bliver spændt fast på et bord, og får det gjort, altså det gør jo ikke mindre ondt bare fordi barnet er mindre.. de husker det ikek på samme måde det er korrekt..

men hvad så med piger der får lavet større bryster fordi de har dem for små? er det så ikke også noget man bør gøre mens de er små, for tror det er mindst ligeså smertefuldt .. det har jo som omskærring af helt små børn (som regel) ikke noget formål, ved godt det ikke er det samme, med smertemæssigt, og det at fratage små børn retten til selv at vælge det, det synes jeg er umenskeligt, og helst ærligt, hvem vil frivilligt lægge sit barn unødigt i nakose(når det bruges), når man kender resikoen ved det

der er små børn der er døde i dette indgreb/overgreb..

at din mand har fået det gjort, fair nok, der var en grund, og det var af egen fri vilje han lagde sig på bordet... det valg giver man bare ikke små drengebørn i andre kulture

Anmeld

12. oktober 2012

baby012

Sommerfugl86 skriver:

Helt klart IMOD!!!
Smerte skal IKKE påføres et barn, fordi forældrene/religionen siger at det er bedst for barnet, og det gælder både omskæring og huller i ørerne (på små babyer, der ikke selv har valgt).

har det på samme måde, også med huller i ørene, tattoveringer osv.

Anmeld

12. oktober 2012

MissTas

Lahn11 skriver:

Hvad er jeres holdning til dette ??? 

Jeg har haft en diskussion med en af mine venner som mente at det var nærmest et must at omskære drenge. han havde en masse teorier om hvorfor det var en god ide, og kan ikke forstå at vi ikke vil lade vores dreng omskærer.. 

Da det kom til piger, var det en helt anden sag, det var et unødvendigt indgreb osv. Da jeg så spurgte hvorfor det så var ok med drenge, sagde han at det var godt for mandens sex liv senere, og forebyggende imod sygdomme.. 

Fik et chok da jeg fandt ud af at det er lovligt at få gjort i DK  UDEN  medicinsk grund  

jeg mener det er hul i hovedet???? ! 

men hvad er din mening om omskæring? Uden medicinsk grund .. 

synes det meningsløst, så længe drengen ikke er gammel nok til selv at sige at han vil omskæres.. synes det er synd for de drenge der ikke får valget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.